Solskinnspiken Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 Har hatt fest, og nå er det masse stearin på et fint orientalsk teppe jeg har. noe tips? det er altså altfor stort til å gå i fryseren... 0 Siter
Colette Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 Legg avispapir over flekken, og bruk deretter varmt strykejern på avispapiret. Da smelter stearinen igjen, og suges opp i avispapiret. Er det mye stearin må du gjenta flere ganger med nytt avispapir. Effektivt:-) 0 Siter
Solskinnspiken Skrevet 13. september 2009 Forfatter Skrevet 13. september 2009 Legg avispapir over flekken, og bruk deretter varmt strykejern på avispapiret. Da smelter stearinen igjen, og suges opp i avispapiret. Er det mye stearin må du gjenta flere ganger med nytt avispapir. Effektivt:-) supert Det skal testes ut i kveld (når fyllesjuken er borte ;-) 0 Siter
Colette Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 supert Det skal testes ut i kveld (når fyllesjuken er borte ;-) He..he..Jeg har prøvd det og vet at det funker:-) Lykke til og god bedring :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 Legg dobbelt tørkepapir på flekkene og bruk strykejernet? 0 Siter
Gjest eller hva? Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 Legg avispapir over flekken, og bruk deretter varmt strykejern på avispapiret. Da smelter stearinen igjen, og suges opp i avispapiret. Er det mye stearin må du gjenta flere ganger med nytt avispapir. Effektivt:-) vil ikke trykkfargen fra avisen da farge av på teppet? 0 Siter
Colette Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 vil ikke trykkfargen fra avisen da farge av på teppet? Har ikke jeg merket noe til. Er det trykksverte i aviser lenger da? 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 Har ikke jeg merket noe til. Er det trykksverte i aviser lenger da? ''Er det trykksverte i aviser lenger da?'' Det må det være sånn som jeg ser ut på hender og klær etter å ha håndert forrige måneds aviser på jobben... 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 vil ikke trykkfargen fra avisen da farge av på teppet? ''vil ikke trykkfargen fra avisen da farge av på teppet?'' Det er jeg også redd for, derfor bruker jeg hvitt tørkepapir. ) 0 Siter
Colette Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 ''Er det trykksverte i aviser lenger da?'' Det må det være sånn som jeg ser ut på hender og klær etter å ha håndert forrige måneds aviser på jobben... Ikke slik trykksverte som det var i "gamle dager" i hvert fall. Det kommer jo an på fargen på teppet også. Men det er jo bare å bruke tørkepapir da, hvis man er redd for det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.