Gå til innhold

Robinson i reprise?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk ikke sett pga fotball på TV, og glemte og ta det opp:o(

Noen som vet om det gåt i reprise og ev når?

Skrevet

Web tv:)

Koster ikke det penger??

Dessuten er det koseligere med meg og to unger rundt TV'en enn rundt den lille PC skjermen:o)

Skrevet

Koster ikke det penger??

Dessuten er det koseligere med meg og to unger rundt TV'en enn rundt den lille PC skjermen:o)

Går i reprise lørdager kl 20.00 på tv 3

• 2 uker senere...
Skrevet

Koster ikke det penger??

Er det noen som ser dette? Hva synes dere om det?

Synes det er artig underholdning, og mange flinke deltakere. Ser ikke helt den store forskjellen på det og Idol da.

candyqueen_83
Skrevet

Synes det er artig underholdning, og mange flinke deltakere. Ser ikke helt den store forskjellen på det og Idol da.

Jeg ble så glad for at Elin gikk videre :o)

Skrevet

Jeg også, hun er kjempeflink:)

Skrevet

Det ble jeg også. Selv om jeg må si at jeg er dønn sjarmert av Chand :-)

Skrevet

Jeg ville heller sett noe annet, men min kjære vil se det så da så. Da får jeg viljen min i morra og får se Skal vi danse. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...