Hushjelpen Skrevet 20. september 2009 Skrevet 20. september 2009 Fikk ikke sett pga fotball på TV, og glemte og ta det opp:o( Noen som vet om det gåt i reprise og ev når? 0 Siter
Hushjelpen Skrevet 20. september 2009 Forfatter Skrevet 20. september 2009 Web tv:) Koster ikke det penger?? Dessuten er det koseligere med meg og to unger rundt TV'en enn rundt den lille PC skjermen:o) 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 20. september 2009 Skrevet 20. september 2009 Koster ikke det penger?? Dessuten er det koseligere med meg og to unger rundt TV'en enn rundt den lille PC skjermen:o) Går i reprise lørdager kl 20.00 på tv 3 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Koster ikke det penger?? Dessuten er det koseligere med meg og to unger rundt TV'en enn rundt den lille PC skjermen:o) Er det noen som ser dette? Hva synes dere om det? Synes det er artig underholdning, og mange flinke deltakere. Ser ikke helt den store forskjellen på det og Idol da. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Er det noen som ser dette? Hva synes dere om det? Synes det er artig underholdning, og mange flinke deltakere. Ser ikke helt den store forskjellen på det og Idol da. Jeg ble så glad for at Elin gikk videre ) 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg ble så glad for at Elin gikk videre ) Jeg også, hun er kjempeflink:) 0 Siter
Colette Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg ble så glad for at Elin gikk videre ) Det ble jeg også. Selv om jeg må si at jeg er dønn sjarmert av Chand :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Er det noen som ser dette? Hva synes dere om det? Synes det er artig underholdning, og mange flinke deltakere. Ser ikke helt den store forskjellen på det og Idol da. Jeg ville heller sett noe annet, men min kjære vil se det så da så. Da får jeg viljen min i morra og får se Skal vi danse. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.