Gå til innhold

Thai damer

Gjest Vet ikke helt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

En ting er i allefall sikkert, det går rimelig kjapt i svingen fra de møtes til de er gift.

Jeg synes det er vondt å tenke på at de kommer til Norge med store forhåpninger og at mange blir skuffet. De har ikke norsk-kunnskaper, de kjenner ikke til norsk kultur. Et par som jeg vet om har giftet seg med menn som tidligere har mishandlet sine partnere.

Hvordan skal de kunne søke hjelp, de vet sikkert ikke at det er forbudt å mishandle sin partner i dette landet.

Forhåpentligvis er de fleste tilfreds og lever med en snill mann.

De som jeg ser gifter seg med thai-damer er menn som har levd som ungkarer i årevis uten å få napp hos norske damer. De kan jo være både snill og god og toppen av lykken for en thai-dame som ønsker seg til Norge

''De som jeg ser gifter seg med thai-damer er menn som har levd som ungkarer i årevis uten å få napp hos norske damer.''

Det stemmer nok ofte, men ikke alltid. En kompis av eldstemann har en venn med thailandsk mor, og foreldrene hans var temmelig unge da de møttes og gifta seg, og han hadde hatt norske kjærester før han møtte henne.

Gjest Megler Smekk
Skrevet

Toleransen for annerledeshet er ikke spesielt høy her inne. Tidligere er det Frp'ere som har fått gjennomgå. Nå rettes hatet mot de som velger å finne seg en livsledsager i Thailand. Man unner tydligvis ikke de "uattraktive" dette.

Her kommer virkelig alle fordommer til syne. Gudbedre for en gjeng kaklende kjerringer.

Skrevet

En ting er i allefall sikkert, det går rimelig kjapt i svingen fra de møtes til de er gift.

Jeg synes det er vondt å tenke på at de kommer til Norge med store forhåpninger og at mange blir skuffet. De har ikke norsk-kunnskaper, de kjenner ikke til norsk kultur. Et par som jeg vet om har giftet seg med menn som tidligere har mishandlet sine partnere.

Hvordan skal de kunne søke hjelp, de vet sikkert ikke at det er forbudt å mishandle sin partner i dette landet.

Forhåpentligvis er de fleste tilfreds og lever med en snill mann.

De som jeg ser gifter seg med thai-damer er menn som har levd som ungkarer i årevis uten å få napp hos norske damer. De kan jo være både snill og god og toppen av lykken for en thai-dame som ønsker seg til Norge

De får ikke visum uten å gifte seg.

Vi har ganske mange asiatiske jenter som er adoptert hit til landet. Fordommene dere viser rammer disse i like høy grad som de andre.

Vi har asiatiske doldamer også.

Skrevet

Jeg syns egentlig synd på begge parter.

På mannen fordi det er stor sannsynlighet at dama ikke elsker han.Hun bare kommer hit fordi det er en bedre plass å bo enn der hun kommer fra.

Og jeg syns synd på dama fordi mannen ser kanskje på henne som en sexslave og hushjelp.

Skrevet

De får ikke visum uten å gifte seg.

Vi har ganske mange asiatiske jenter som er adoptert hit til landet. Fordommene dere viser rammer disse i like høy grad som de andre.

Vi har asiatiske doldamer også.

Det har du veldig rett i.

På et lokalt utested i bygda er det ofte tre thaidamer ute og fester sammen, og de blir av svært mange omtalt som thaihorer. "Du vet, de thaihorene". Det er spesielt kvinner man hører dette fra. Dette er kun tre unge jenter ute og tar seg noen øl og danser som alle andre i helgene.

Sånn blir det når menn som gifter seg med asiater framstilles som stakkarslige horebukker, mens offeret jævelen selvfølgelig må ha funnet på et horehus i Pattaya fungerer som en oppblåsbar Babara som mellom avsugningene er en jævel med vaskekosten.

Skrevet

Jeg kjenner flere menn som er gift med thailandske damer. Jeg har absolutt ingenting å utsette på de mennene. Flotte menn, som er veldig glade i konene sine og behandler dem med respekt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...