Gå til innhold

Treg orgasme etter sterilisering!

Anbefalte innlegg

Det er nå ett år siden.

Det skulle gå så bra så.

Ingen bivirkninger! Sæden blir som før!

Orgasmen også! Men, det er ikke sant! Før kunne jeg ha sæduttømming hver dag,noen ganger to.

Nå er det en gang i uka, kansje to! Sexlysten er den samme. Men min kone savner jo sædspruten i sitt indre! Vi har et aktivt sexsliv men det er noe som mangler! Jeg får ofte enslags krampetrekning som minner om orgasme. men uten sæd. da blir pikken slapp i noen minutter, og så er det full fart igjen helt til min kone blir sår og lei! Er det jeg som er blitt gal i hodet??????

Håper på svar!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/33536-treg-orgasme-etter-sterilisering/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Sædvæsken produseres hovesaklig i sædblærene og de påvirkes ikke av sterilisering. Deres produksjonen tømmes normalt som før ut i urinrøret ved orgasmen.

Jeg har derfor ingen god forklaring på dine erfaringer med inngrepet. Kanskje du kan framlegge spørsmålet for spesialist i urologi Trygve Talseth i Doktor Online forum om urologi?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...