Gå til innhold

Jeg er ikke alene...


Gjest Havet Blått

Anbefalte innlegg

Gjest Havet Blått

Hallo Alle sammen !!!

Nå er ferdig med langt ferie :)

Og tilbake jobb og skolen og aktiviter hverdag...

Jeg er her igjen ,hei igjen..

Nå min mann er reist til Polen idag og borte en uke mens jeg er ikke alene men har med barna mitt ..+ også hund.Kveld bare kose meg selv og god lenestol og se tv og tenne lys og siden av hund.av og til som jeg liker det være litt alene for selv.Og litt tanker til Høstferier. Ifjor fjellet-tur.Så nydelig rike Høst farge som aldri glemmmer!! mmmhh kanskje samme igjen i året tror jeg men jeg har god tid å tanker.... :)

jeg kom senere igjen her.

hei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen, Havet Blått!

Så fint å høre fra deg!!

Håper du har hatt en flott ferie nå i sommer! :)

Ja, nå er det tilbake til hverdagen. Skole, jobb osv osv. Det er vel et av de sikreste tegn på at det begynner å bli høst..

Men, jeg liker faktisk høsten jeg da.. :)

Fargene... høstfargene er så vakre!

Jeg håper du får en fin fjelltur i høstferien i år også!!

Og, jeg håper du har hatt en flott lørdagskveld i lenestolen, i varmen fra tente lys! :)

*varm klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Så fint å høre fra deg igjen, nå er det lenge siden du har vært her inne. Skjønner at du har hatt en fin sommer - og så er det tilbake til hverdagen igjen.

Jeg koser meg med en diger kopp te og en god bok mens vind og regnbyger hyler rundt veggene nå i kveld. Herlig vær å være inne i!

Høsten er en herlig årstid. Alle de vakre fargene.... Og så lukter det så godt. Jeg er veldig glad i høsten!

Klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havet Blått

Hei Grete og ScarTissue..

Takk for tilbakemedling med :)

Og er godt få høre fra dere..

Ja kjempe deilig langt ferier men er jo også godt tilbake arbeidsplass mitt og mitt kollega....

Kommer jeg innom igjen senere..

klem fra

Havet Blått :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...