hidi, the scorpion Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 De kloke spør som de vise ikke har svar på) 0 Siter
Gjest Mien Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 De kloke spør som de vise ikke har svar på) Det ble jeg ikke særlig klok på 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Det ble jeg ikke særlig klok på Var ikke meningen heller;)) Hva som er en god kjæreste for meg, er ikke nødvendigvis det samme for deg. Vi har forskjellige behov.... Men, de aller fleste av oss ønsker seg vel en trofast, ærlig, arbeidende, kjærlig mann? 0 Siter
Gjest nuvehl Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Var ikke meningen heller;)) Hva som er en god kjæreste for meg, er ikke nødvendigvis det samme for deg. Vi har forskjellige behov.... Men, de aller fleste av oss ønsker seg vel en trofast, ærlig, arbeidende, kjærlig mann? ... eller dame ;-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 ... eller dame ;-) Jeg tenker bare menn, jeg;)) Selvfølgelig gjelder det samme for en dame! 0 Siter
Gjest Mien Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Var ikke meningen heller;)) Hva som er en god kjæreste for meg, er ikke nødvendigvis det samme for deg. Vi har forskjellige behov.... Men, de aller fleste av oss ønsker seg vel en trofast, ærlig, arbeidende, kjærlig mann? Neida. Tenkte ikke på en kjæreste for meg. Bare lurer på hva dere her inne har av erfaringer om hva som er en god kjæreste.. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Han må være ærlig, kjærlig, positiv og han må våge være seg selv. Han må være leken. Det er viktig. Litt impulsiv, og glad i liv & røre. Han er sosial. Han er glad i barn og dyr. Han må ikke være for opptatt av det materielle, og penger. Han må like naturen, og det enkle liv. Og han må være i stand til å nyte livet her og nå. Han må så klart elske meg, og vise det. Han må være litt mann, litt "badboy". Han er en handyman, og ikke redd for å ta i et tak. Han er ikke sjalu, eller eiersyk. Heller ikke langsint eller negativ. Min fantastiske mann! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Han må være ærlig, kjærlig, positiv og han må våge være seg selv. Han må være leken. Det er viktig. Litt impulsiv, og glad i liv & røre. Han er sosial. Han er glad i barn og dyr. Han må ikke være for opptatt av det materielle, og penger. Han må like naturen, og det enkle liv. Og han må være i stand til å nyte livet her og nå. Han må så klart elske meg, og vise det. Han må være litt mann, litt "badboy". Han er en handyman, og ikke redd for å ta i et tak. Han er ikke sjalu, eller eiersyk. Heller ikke langsint eller negativ. Min fantastiske mann! Han vil jeg òg ha;) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Han vil jeg òg ha;) Hihi, nope, han er bare miiiin! ;P Og endelig kan jeg kalle han mannen også. ;0) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Hihi, nope, han er bare miiiin! ;P Og endelig kan jeg kalle han mannen også. ;0) Gratulerer! Noe du ikke har delt med oss før altså...... Det liker vi dårlig, for vi elsker å gratulere mennesker, litt kos i hverdagen likssom;)) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Hihi, nope, han er bare miiiin! ;P Og endelig kan jeg kalle han mannen også. ;0) Har du gifta deg? Jeg lengter etter å få se deg i full marengs! *hehe* Legg ut et bilde da ;-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Gratulerer! Noe du ikke har delt med oss før altså...... Det liker vi dårlig, for vi elsker å gratulere mennesker, litt kos i hverdagen likssom;)) Hehe, tusen takk! Noen hemligheter må man ha. ;P 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1254338768' post='4221511] Har du gifta deg? Jeg lengter etter å få se deg i full marengs! *hehe* Legg ut et bilde da ;-) Haha, var ikke mye marengs her i gården. Var ikke så mye stoff i det hele tatt. ;P Tusen takk. :0) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Hehe, tusen takk! Noen hemligheter må man ha. ;P Ikke tale om! Skal starte en egen tråd til din ære;) 0 Siter
Gjest Mien Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Han må være ærlig, kjærlig, positiv og han må våge være seg selv. Han må være leken. Det er viktig. Litt impulsiv, og glad i liv & røre. Han er sosial. Han er glad i barn og dyr. Han må ikke være for opptatt av det materielle, og penger. Han må like naturen, og det enkle liv. Og han må være i stand til å nyte livet her og nå. Han må så klart elske meg, og vise det. Han må være litt mann, litt "badboy". Han er en handyman, og ikke redd for å ta i et tak. Han er ikke sjalu, eller eiersyk. Heller ikke langsint eller negativ. Min fantastiske mann! Åh...du er heldig! Blir så glad av å høre når noen har det virkelig godt med sine kjære 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Haha, var ikke mye marengs her i gården. Var ikke så mye stoff i det hele tatt. ;P Tusen takk. :0) ''Var ikke så mye stoff i det hele tatt. ;P '' En oppspist marengs, altså?! Nesten naken, som vanlig? ;-p 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1254338981' post='4221520] ''Var ikke så mye stoff i det hele tatt. ;P '' En oppspist marengs, altså?! Nesten naken, som vanlig? ;-p Hehe, hadde nok sjokkert endel her inne for å si det slik! ;P 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Åh...du er heldig! Blir så glad av å høre når noen har det virkelig godt med sine kjære :0) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Ikke tale om! Skal starte en egen tråd til din ære;) Du asså!!! ;P 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.