Gå til innhold

Hva er kriteriene for en god kjæreste? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, hadde nok sjokkert endel her inne for å si det slik! ;P

Kommer det bilde i fevennen tro?

:-)

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

9

• morsan

7

• Lotte :o)

3

• Kåre Kruttlapp

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

*s*

Skrevet

Kommer det bilde i fevennen tro?

:-)

Nope.

Var kun i den lokale avisen,( VT) en liten stund siden. ;0)

Skrevet

Nope.

Var kun i den lokale avisen,( VT) en liten stund siden. ;0)

Hmmmm - ante ikke at dere hadde lokalavis der oppe :-)

Får ta en søndagstur dit og se om det er noen lokale fotografer som har dere utstilt!

Skrevet

Får ta en søndagstur dit og se om det er noen lokale fotografer som har dere utstilt!

Hehe, joda her har vi lokalavis.

Er nok ingen fotografer her som har tatt bilder, desverre...

Hadde det vært på et annet forum skulle jeg gjerne lagt ut bilde, men det tør jeg nok ikke her...

:0)

hidi, the scorpion
Skrevet

Kanskje svare i egen opprettet tråd i stedet for å kuppe Miens tråd;)

Skrevet

Hehe, joda her har vi lokalavis.

Er nok ingen fotografer her som har tatt bilder, desverre...

Hadde det vært på et annet forum skulle jeg gjerne lagt ut bilde, men det tør jeg nok ikke her...

Skjønner det :-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg er her..! :0)

Det var lenge siden;)))

Velkommen tilbake kjære!

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Det var lenge siden;)))

Velkommen tilbake kjære!

... :0 ....! Så kos å bli husket...! Tusen takk! Ja har da vært innom her men livet gjør sine krumspring og skal love å komme mye mer tilbake...! Må humre litt nå..! Tusen takk Hidi!

hidi, the scorpion
Skrevet

... :0 ....! Så kos å bli husket...! Tusen takk! Ja har da vært innom her men livet gjør sine krumspring og skal love å komme mye mer tilbake...! Må humre litt nå..! Tusen takk Hidi!

Selvfølgelig husker vi deg;)

Kjempekos å ha deg tilbake!!

Skrevet

Er det vanlig med interne samtaler i noen tråd?

Ja, i aller høyeste grad.

Men ofte prøver man å skifte overskriften, da.

Litt uvant for trådstartere til å begynne med, men se på det som en positiv ting. Det er morosmt med avsporinger og en viktig grunn til at folk henger rundt på dette stedet. Hvilket jo betyr økt sjanse for svar i seg selv. Og jo lengre tråd du får, desto større sjanse er det for at folk ser den og faktisk svarer på det du spør om også:-)

Skrevet

*S* Husker jeg så et program på tv i den serien der familie og venner skal arrangere bryllup på én uke for et relativt lavt beløp. I det ene bryllupet ikledde de brura hvit badedrakt og sarong!!

Skrevet

*S* Husker jeg så et program på tv i den serien der familie og venner skal arrangere bryllup på én uke for et relativt lavt beløp. I det ene bryllupet ikledde de brura hvit badedrakt og sarong!!

Hahaha! :0)

Skrevet

Hahaha! :0)

Må inrømme at jeg syntes litt synd på den bruden. Moren hennes kjempet hardt for en fin kjole, men ble fullstendig overkjørt av "designer-dama", som var mest opptatt av hva som ville se kult ut på tv og brukte opp mesteparten av budsjettet på stæsj og pynt av vigselslokalet....

Skrevet

Må inrømme at jeg syntes litt synd på den bruden. Moren hennes kjempet hardt for en fin kjole, men ble fullstendig overkjørt av "designer-dama", som var mest opptatt av hva som ville se kult ut på tv og brukte opp mesteparten av budsjettet på stæsj og pynt av vigselslokalet....

Uff, hørtes veldig stusselig ut...

Er jo tross alt en dag mange kvinner ser veldig frem til. Og kjolen betyr jo mye for enkelte..

Skrevet

Uff, hørtes veldig stusselig ut...

Er jo tross alt en dag mange kvinner ser veldig frem til. Og kjolen betyr jo mye for enkelte..

Ja, jeg synes selve konseptet - at venner og familie arrangerer hele bryllupet på et fast budsjett er ganske fint, de står på hardt for å lage alt med alle detaljene, Men noen ganger synes jeg deres profesjonelle medhjelper/bryllupsplanlegger/designer er alt for opptatt av slik dekor som gjør seg bra på tv, bruker f eks halve budsjettet på dekor og sparer på alt det andre som f eks maten.

Skrevet

Ja, jeg synes selve konseptet - at venner og familie arrangerer hele bryllupet på et fast budsjett er ganske fint, de står på hardt for å lage alt med alle detaljene, Men noen ganger synes jeg deres profesjonelle medhjelper/bryllupsplanlegger/designer er alt for opptatt av slik dekor som gjør seg bra på tv, bruker f eks halve budsjettet på dekor og sparer på alt det andre som f eks maten.

Jeg syns folk generelt styrer for mye med bryllupet.. Det er EN dag. Og folk bruker jo en haug med penger, og legger ned utallige timer med arbeid. Uforstålig.

Men så har aldri jeg vært den jente som har drømt om å gifte meg siden jeg var liten.

Skrevet

Jeg syns folk generelt styrer for mye med bryllupet.. Det er EN dag. Og folk bruker jo en haug med penger, og legger ned utallige timer med arbeid. Uforstålig.

Men så har aldri jeg vært den jente som har drømt om å gifte meg siden jeg var liten.

Ja, det blirr en del bridezillas, ja:-)

Ikke for det - vi hadde et klassisk bryllup med kjole og middag og det hele, så det kostet jo noe penger. Men selv den gangen, før det fantes norske brylluossblader og bryllupsplanleggere, ble jeg overrasket over hvor mye tid (og penger) folk trodde man hadde til å arrangere dette.

Bl a husker jeg at jeg ringte for å bestille kake fra et bakeri i nærheten av bryllupslokalet - hadde fått bakeren anbefalt fra han som drev festlokalet. De ville jeg skulle komme dit for å se på ulik type dekor og smake på ulik type fyll osv. jeg var i full jobb og hadde et stort prosjekt som hadde deadline fredagen 8 fager før bryllupet, og jeg jobba også man-ons siste uka før bryllupet (torsdagen var Kr Himmelfart), så å bruke en halv dag på å reise frem og tilbake til bakeren for å gjøre dette var faktisk helt utelukket!

Har man alt for fastlagte oppfatninger om hvordan bryllupet skal være, tror jeg risikoen for å bli skuffet er altfor stor...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...