Gå til innhold

mattehjelp

copycat1365381264

Anbefalte innlegg

copycat1365381264
Skrevet

o kloke dolere. Kan dere hjelpe meg med en matteoppgave.

det hemmelige tallet. Det er et tall mellom 1 og 100.

Det er ikke et oddetall, det er ikke delelig med 4, det er ikke mellom 22 og 68, tallet er tosifret og det har ikke ulike sifre.

Kan noen hjelpe??????

copycat1365381264
Skrevet

22

TUSEN TAKK!!!!! Du kan tro vi har grubla, men visste at vi overså noe. Takk, kvelden er redda..

Stoooor klem

Skrevet

TUSEN TAKK!!!!! Du kan tro vi har grubla, men visste at vi overså noe. Takk, kvelden er redda..

Stoooor klem

:-)

Skrevet

22

Dyktige matematikk-frosk. Hold deg klar til neste uke, da er det hjemmeeksamen! Juhuuu!

hidi, the scorpion
Skrevet

MEn det kan vel like godt være 10??

10 er ikke to like sifre dessverre...

Skrevet

10 er ikke to like sifre dessverre...

Det har du rett i. :) skal se bedre etter neste gang

Skrevet

Dyktige matematikk-frosk. Hold deg klar til neste uke, da er det hjemmeeksamen! Juhuuu!

Tenk så _gøy_ det skal bli!

Skrevet

Det kan ikke være 22, for det står jo "ikke mellom 22 og 68". Jeg får både 77 og 99 til å passe!

Skrevet

Det kan ikke være 22, for det står jo "ikke mellom 22 og 68". Jeg får både 77 og 99 til å passe!

Men det skulle være et partall, dermed kan det ikke være 77 eller 99. . 22 er vel heller ikke _mellom_ 22 og 68?

Skrevet

Men det skulle være et partall, dermed kan det ikke være 77 eller 99. . 22 er vel heller ikke _mellom_ 22 og 68?

Ja, jeg ser nå at det ikke kan være 77 eller 99. Det kan heller ikke være 88, for det er delelig med 4. Da må det vel være 22 da...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...