Gjest vil gjerne vite Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Hvordan får noen av dere til å quote innlegg? Hvilke koder bruker dere??? 0 Siter
Åsemor Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 ''Hvordan får noen av dere til å quote innlegg? Hvilke koder bruker dere???'' Sånn, bare! Neida, bare surrer. Men før teksten må du ha to sånne små dærter ' , som sitter på *-tasten, like til venstre for enter. Så det samme etter sitatet. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Vi bruker tasten til høyre for æ. Trykker to ganger foran og etter det du vil quote;) 0 Siter
Gjest vil gjerne vite Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Vi bruker tasten til høyre for æ. Trykker to ganger foran og etter det du vil quote;) ''Vi bruker tasten til høyre for æ. Trykker to ganger foran og etter det du vil quote;)'' Thanx!!! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 ''Vi bruker tasten til høyre for æ. Trykker to ganger foran og etter det du vil quote;)'' Thanx!!! Du er så velkommen;) Spurte om det samme selv, når jeg var ny;)) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Du er så velkommen;) Spurte om det samme selv, når jeg var ny;)) *kremt, kremt* Det var jeg som fant det ut :-) *synes jeg fortjener en bukett med roser for den tjenesten* 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 *kremt, kremt* Det var jeg som fant det ut :-) *synes jeg fortjener en bukett med roser for den tjenesten* Du fortjener mer roser for gode svar, prust;) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Du fortjener mer roser for gode svar, prust;) Takk for det! Du har mange kloke svar du også, selv om jeg kan være uenig med deg også :-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Takk for det! Du har mange kloke svar du også, selv om jeg kan være uenig med deg også :-) Sånn er det i RL også, og jeg er ikke kjent for å ha tatt livet av noen. Er nok mer ydmyk i RL enn her. Men, meninger har jeg bøttevis av;))) 0 Siter
morsan Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 *kremt, kremt* Det var jeg som fant det ut :-) *synes jeg fortjener en bukett med roser for den tjenesten* var det ikke i en tråd der du skulle skrive noe om tommestørrelse og derfor skrev "? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 var det ikke i en tråd der du skulle skrive noe om tommestørrelse og derfor skrev "? Stemmer det :-) Jeg skulle skrive noe om størrelsen på barnas sykler! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Vi bruker tasten til høyre for æ. Trykker to ganger foran og etter det du vil quote;) ''test'' 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Vi bruker tasten til høyre for æ. Trykker to ganger foran og etter det du vil quote;) uuuh :-) 0 Siter
ekte nick Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Vi bruker tasten til høyre for æ. Trykker to ganger foran og etter det du vil quote;) ''Vi bruker tasten til høyre for æ. Trykker to ganger foran og etter det du vil quote;)'' 0 Siter
ekte nick Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 ''Vi bruker tasten til høyre for æ. Trykker to ganger foran og etter det du vil quote;)'' JØØØSSSSSS! JEG KLARTE DET, JEG KLARTE DET! Dette har jeg aldri gjort før! 0 Siter
ekte nick Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 *kremt, kremt* Det var jeg som fant det ut :-) *synes jeg fortjener en bukett med roser for den tjenesten* '''synes jeg fortjener en bukett med roser for den tjenesten'' Det fortjener du!! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 1. oktober 2009 Skrevet 1. oktober 2009 '''synes jeg fortjener en bukett med roser for den tjenesten'' Det fortjener du!! Tusen takk :-) Sjelden jeg får blomster! 0 Siter
Gjest jassåja Skrevet 1. oktober 2009 Skrevet 1. oktober 2009 ''Hvordan får noen av dere til å quote innlegg? Hvilke koder bruker dere???'' Sånn, bare! Neida, bare surrer. Men før teksten må du ha to sånne små dærter ' , som sitter på *-tasten, like til venstre for enter. Så det samme etter sitatet. ''hvordan får noen av dere til å qoute innlegg'' 0 Siter
Gjest trist jente Skrevet 1. oktober 2009 Skrevet 1. oktober 2009 Oppklarende! Lurt på det lenge. 0 Siter
Gjest mac-dama Skrevet 1. oktober 2009 Skrevet 1. oktober 2009 Vi bruker tasten til høyre for æ. Trykker to ganger foran og etter det du vil quote;) eller for oss mac-brukere så sitter ' og § på samme tast. Rett under esc-knappen øverst til venstre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.