Gå til innhold

Et spørsmål om quoting!!!

Anbefalte innlegg

Gjest vil gjerne vite
Skrevet

Hvordan får noen av dere til å quote innlegg? Hvilke koder bruker dere???

Skrevet

''Hvordan får noen av dere til å quote innlegg? Hvilke koder bruker dere???''

Sånn, bare! ;)

Neida, bare surrer. Men før teksten må du ha to sånne små dærter ' , som sitter på *-tasten, like til venstre for enter. Så det samme etter sitatet.

hidi, the scorpion
Skrevet

Vi bruker tasten til høyre for æ. Trykker to ganger foran og etter det du vil quote;)

Gjest vil gjerne vite
Skrevet

Vi bruker tasten til høyre for æ. Trykker to ganger foran og etter det du vil quote;)

''Vi bruker tasten til høyre for æ. Trykker to ganger foran og etter det du vil quote;)''

Thanx!!! :)

hidi, the scorpion
Skrevet

''Vi bruker tasten til høyre for æ. Trykker to ganger foran og etter det du vil quote;)''

Thanx!!! :)

Du er så velkommen;)

Spurte om det samme selv, når jeg var ny;))

Skrevet

Du er så velkommen;)

Spurte om det samme selv, når jeg var ny;))

*kremt, kremt*

Det var jeg som fant det ut :-)

*synes jeg fortjener en bukett med roser for den tjenesten*

hidi, the scorpion
Skrevet

*kremt, kremt*

Du fortjener mer roser for gode svar, prust;)

Skrevet

Du fortjener mer roser for gode svar, prust;)

Takk for det! Du har mange kloke svar du også, selv om jeg kan være uenig med deg også :-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Takk for det! Du har mange kloke svar du også, selv om jeg kan være uenig med deg også :-)

Sånn er det i RL også, og jeg er ikke kjent for å ha tatt livet av noen. Er nok mer ydmyk i RL enn her.

Men, meninger har jeg bøttevis av;)))

Skrevet

*kremt, kremt*

var det ikke i en tråd der du skulle skrive noe om tommestørrelse og derfor skrev "?

Skrevet

var det ikke i en tråd der du skulle skrive noe om tommestørrelse og derfor skrev "?

Stemmer det :-)

Jeg skulle skrive noe om størrelsen på barnas sykler!

Skrevet

''test''

Skrevet

uuuh :-)

Skrevet

Skrevet

JØØØSSSSSS! JEG KLARTE DET, JEG KLARTE DET! Dette har jeg aldri gjort før!

Skrevet

*kremt, kremt*

'''synes jeg fortjener en bukett med roser for den tjenesten''

Det fortjener du!!

Skrevet

'''synes jeg fortjener en bukett med roser for den tjenesten''

Det fortjener du!!

Tusen takk :-)

Sjelden jeg får blomster!

Gjest jassåja
Skrevet

''Hvordan får noen av dere til å quote innlegg? Hvilke koder bruker dere???''

Sånn, bare! ;)

Neida, bare surrer. Men før teksten må du ha to sånne små dærter ' , som sitter på *-tasten, like til venstre for enter. Så det samme etter sitatet.

''hvordan får noen av dere til å qoute innlegg''

Gjest mac-dama
Skrevet

eller for oss mac-brukere så sitter ' og § på samme tast. Rett under esc-knappen øverst til venstre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...