Gjest trist jente Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg klarer ikke jeg. Har først kopiert det jeg vil sitere og limt inn i innlegget. Prøvde så å trykke to ganger på tasten til høyre for æ (som er * og ') foran og bak på sitatet. Gikk ikke. Prøvde å trykke to ganger på nevnte tast før jeg limte inn. Gikk heller ikke. Prøvde å merke sitatet og deretter trykke to ganger på tasten. Fremdeles uten å lykkes. Jeg er stokkdum på data, men dette burda da ikke være så vanskelig å få til? Hadde vært veldig greit å kunne quote. Blir ryddigere. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg klarer ikke jeg. Har først kopiert det jeg vil sitere og limt inn i innlegget. Prøvde så å trykke to ganger på tasten til høyre for æ (som er * og ') foran og bak på sitatet. Gikk ikke. Prøvde å trykke to ganger på nevnte tast før jeg limte inn. Gikk heller ikke. Prøvde å merke sitatet og deretter trykke to ganger på tasten. Fremdeles uten å lykkes. Jeg er stokkdum på data, men dette burda da ikke være så vanskelig å få til? Hadde vært veldig greit å kunne quote. Blir ryddigere. Merkelig. Er du sikker på at du laget to sånne ' både før og etter sitatet? Du forklarte det i alle fall korrekt.... 0 Siter
Gjest trist jente Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Merkelig. Er du sikker på at du laget to sånne ' både før og etter sitatet? Du forklarte det i alle fall korrekt.... ''Merkelig. Er du sikker på at du laget to sånne ' både før og etter sitatet? Du forklarte det i alle fall korrekt....'' Jo jeg fikk det til. Jeg trodde det viste seg i innlegget men det gjorde det ikke. Når jeg trykket forhåndsvisning fungerte det:) Takk 0 Siter
Gjest prust Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 ''Merkelig. Er du sikker på at du laget to sånne ' både før og etter sitatet? Du forklarte det i alle fall korrekt....'' Jo jeg fikk det til. Jeg trodde det viste seg i innlegget men det gjorde det ikke. Når jeg trykket forhåndsvisning fungerte det:) Takk Så bra!!!! Nå må jeg legge meg God natt :-) 0 Siter
Gjest trist jente Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Så bra!!!! Nå må jeg legge meg God natt :-) God natta, sove godt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.