Gå til innhold

Verdens verste elskere

Anbefalte innlegg

Gjest Kommer nok litt an på en selv også det der
Skrevet

He he..."artig" artikkel :)

Jeg har prøvd: Spania, Italia, Tyskland, Norge.

Nå blir det jo ikke riktig men, for det har jo litt å si alder og sånn også, men værste ligget har jeg hatt med en spanjol, men han deler plassen med en norske, og beste ligget var med en nordmann

*ler*

Skrevet

He he..."artig" artikkel :)

Jeg har prøvd: Spania, Italia, Tyskland, Norge.

Nå blir det jo ikke riktig men, for det har jo litt å si alder og sånn også, men værste ligget har jeg hatt med en spanjol, men han deler plassen med en norske, og beste ligget var med en nordmann

*ler*

Veldig, veldig fornøyd med min norske mann altså, men har et minne langt tilbake i tid om en fantastisk sveitser..... Har egentlig ingen dårlige opplevelser tror jeg

Gjest Livet skal leves
Skrevet

Jøss! Jeg som ikke trodde det omtrent fantes gode elskere der ute før jeg hadde meg med en engelskmann i fjor!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...