Lotte :o) Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=574208 ...og det er også en "beste"-liste der ;-) Noen her som har forsket på saken, og kan vise til selvopplevde forskjeller?! Da er dette stedet å publisere fadesen/lykken ;-))) Selv har jeg kun vært på nordmenn... *s* 0 Siter
Gjest Kommer nok litt an på en selv også det der Skrevet 1. oktober 2009 Skrevet 1. oktober 2009 He he..."artig" artikkel Jeg har prøvd: Spania, Italia, Tyskland, Norge. Nå blir det jo ikke riktig men, for det har jo litt å si alder og sånn også, men værste ligget har jeg hatt med en spanjol, men han deler plassen med en norske, og beste ligget var med en nordmann *ler* 0 Siter
caprice Skrevet 1. oktober 2009 Skrevet 1. oktober 2009 He he..."artig" artikkel Jeg har prøvd: Spania, Italia, Tyskland, Norge. Nå blir det jo ikke riktig men, for det har jo litt å si alder og sånn også, men værste ligget har jeg hatt med en spanjol, men han deler plassen med en norske, og beste ligget var med en nordmann *ler* Veldig, veldig fornøyd med min norske mann altså, men har et minne langt tilbake i tid om en fantastisk sveitser..... Har egentlig ingen dårlige opplevelser tror jeg 0 Siter
Gjest Livet skal leves Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 Jøss! Jeg som ikke trodde det omtrent fantes gode elskere der ute før jeg hadde meg med en engelskmann i fjor! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.