Gå til innhold

Hva er et gullnummer? (mobil)

Anbefalte innlegg

Det er så, men jeg husker helt tilfeldige telefonnumre, bedre enn jeg husker mine barns f.eks....

Jeg husker fortsatt flere tlf.nr. til venner fra skoletida, men husker ikke utenat mobilnr til mann og barn. Rett og slett fordi jeg ikke _behøver_ å huske dem - de ligger jo lagret på mobilen som jeg alltid har med:-)

Fortsetter under...

hidi, the scorpion

Jeg husker fortsatt flere tlf.nr. til venner fra skoletida, men husker ikke utenat mobilnr til mann og barn. Rett og slett fordi jeg ikke _behøver_ å huske dem - de ligger jo lagret på mobilen som jeg alltid har med:-)

Det er kanksje der det ligger;)

Litt ille om mobilen streiker, og vi ikke husker numrene til våre nærmeste....;(

Litt ille om mobilen streiker, og vi ikke husker numrene til våre nærmeste....;(

Ja, har tenkt på det samme selv. Heldigvis kan junior mitt mobilnummer utenat fordi han ringer det hver dag når han kommer hjem fra skolen, og da ringer han fra fasttelefonen og ikke mobilen sin.

Da han var ti år var han med klassen inn til Oslo sentrum og kom bort fra de andre. Da fikk han lånt seg en mobil fra en grei voksen og fikk ringt meg:-)

''Litt ille om mobilen streiker, og vi ikke husker numrene til våre nærmeste....;(''

Har flere ganger glemt mobilen hjemme og da får jeg problemer når jeg skal ringe kjæresten - ikke f*** om jeg klarer å huske nummeret hans! Ikke nytter det å søke ham opp i telefonkatalogen heller for han har jobbtelefon. Men det er ganske morsomt å ringe ham via sentralbordet og høre ham svare "profesjonelt" da. :o)

Ja, har tenkt på det samme selv. Heldigvis kan junior mitt mobilnummer utenat fordi han ringer det hver dag når han kommer hjem fra skolen, og da ringer han fra fasttelefonen og ikke mobilen sin.

Da han var ti år var han med klassen inn til Oslo sentrum og kom bort fra de andre. Da fikk han lånt seg en mobil fra en grei voksen og fikk ringt meg:-)

Det blir hjemmelekse på oss alle i helga: lær familiens mobilnumre utenat! Kjekt å kunne :-)

Gjest Elextra

Vi har to ganger to like etterhverandre, så vi venter bare på en formidabel prisøkning på gullnummer før vi legger det ut for salg....;-)

''Vi har to ganger to like etterhverandre, så vi venter bare på en formidabel prisøkning på gullnummer før vi legger det ut for salg''

Fastnumre er vel ikke like omsettelige? eller har dere kanskje felles mobil også? :P

Annonse

''Vi har to ganger to like etterhverandre, så vi venter bare på en formidabel prisøkning på gullnummer før vi legger det ut for salg''

Fastnumre er vel ikke like omsettelige? eller har dere kanskje felles mobil også? :P

Nei, det er fastnummeret ja;-) Kommer sikkert den dagen da disse kan omsettes like fritt som mobilnr;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...