Gå til innhold

slette


Gjest Niccola

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest drvalley

Jammen står tråden der ennå, den 1.oktober. Skjønner ikke hvorfor dere synes et slikt innlegg er greit!!

Flere ganger i uken omtales alvorlige kriminalsaker på DOL.

Hvorfor denne saken skulle utgjøre et unntak, kan jeg ikke forstå. Dette er jo en av de groveste svindelsakene vi har hatt i Norge på mange år.

Denne storskurken har brakt utallige personer i svære vansker med livslange økonomiske problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niccola

Flere ganger i uken omtales alvorlige kriminalsaker på DOL.

Hvorfor denne saken skulle utgjøre et unntak, kan jeg ikke forstå. Dette er jo en av de groveste svindelsakene vi har hatt i Norge på mange år.

Denne storskurken har brakt utallige personer i svære vansker med livslange økonomiske problemer.

Det er ikke så interessant hva du mener. Det er folka som driver DOL jeg spør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest drvalley

Det er ikke så interessant hva du mener. Det er folka som driver DOL jeg spør.

Hva er begrunnelsen for sletting?

Personen er ikke bare tiltalt. Han er dømt.

Skal det være forbud mot å diskutere kriminalsaker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Det er ikke så interessant hva du mener. Det er folka som driver DOL jeg spør.

Siden innlegget _ikke_ er slettet, så er de tydeligvis uenig med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Niccola

Hva er begrunnelsen for sletting?

Personen er ikke bare tiltalt. Han er dømt.

Skal det være forbud mot å diskutere kriminalsaker?

Og det er helt greit å si at man synes det er rart vedkommende ikke har tatt selvmord ennå? Jeg synes det er fullstendig usmakelig å spekulere i hvorvidt mennesker kommer til å ta livet av seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Og det er visst du og?

Har ikke noe mening om det. Sannheten er jo at mange menn _har_ begått selvmord med mye mindre økonomiske problemer, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niccola

Har ikke noe mening om det. Sannheten er jo at mange menn _har_ begått selvmord med mye mindre økonomiske problemer, dessverre.

Mange tar abort også - dessverre, og det er du jo ivrig etter å diskutere? Selvmord er minst like tragisk, og handler i likhet med abort om liv og død. Å skrive slikt om et menneske på et åpent nettforum, er mildt sagt upassende. Du vet at innlegg fra DOL kommer direkte opp i Google om man søker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Mange tar abort også - dessverre, og det er du jo ivrig etter å diskutere? Selvmord er minst like tragisk, og handler i likhet med abort om liv og død. Å skrive slikt om et menneske på et åpent nettforum, er mildt sagt upassende. Du vet at innlegg fra DOL kommer direkte opp i Google om man søker?

Trådstarter oppfordret ikke til selvmord! H'n sa ikke at han burde gå og henge seg, h'n sa at det var rart at han _ikke_ hadde gjort det....Stor forskjell!

Det kan jo bety at h'n har respekt for hans styrke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niccola

Trådstarter oppfordret ikke til selvmord! H'n sa ikke at han burde gå og henge seg, h'n sa at det var rart at han _ikke_ hadde gjort det....Stor forskjell!

Det kan jo bety at h'n har respekt for hans styrke!

Hva hvis det hadde stått - "Rart hun ikke har tatt abort ennå"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Hva hvis det hadde stått - "Rart hun ikke har tatt abort ennå"?

Litt forskjell. Den ene er kriminell, den andre har ikke gjort noe galt. "At hun ikke har tatt abort enda", viser jo f,eks at hun står i mot et visst press, akkurat som han har gjort.

Jeg ser og skjønner argumentasjonen din, men jeg er overbevist om at trådstarter ikke ønsket at mannen skulle begå selvmord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Niccola

Litt forskjell. Den ene er kriminell, den andre har ikke gjort noe galt. "At hun ikke har tatt abort enda", viser jo f,eks at hun står i mot et visst press, akkurat som han har gjort.

Jeg ser og skjønner argumentasjonen din, men jeg er overbevist om at trådstarter ikke ønsket at mannen skulle begå selvmord.

Det var uansett ikke en diskusjon jeg ønsket å starte her, derimot er jeg er ganske interessert i å høre hvor webmaster og de andre "sjefene" her står.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er helt greit å si at man synes det er rart vedkommende ikke har tatt selvmord ennå? Jeg synes det er fullstendig usmakelig å spekulere i hvorvidt mennesker kommer til å ta livet av seg.

Du får søke jobb som webmaster du da, vet du:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niccola

Du får søke jobb som webmaster du da, vet du:-)

Jeg hadde ikke tenkt å starte en diskusjon i denne tråden, men jeg har vært på DOL i mange år, og vil gjerne vite hvilke regler de styrer etter. Webmaster vil jo ikke engang avsløre hvem hun er, selv om mange vet det likevel. Litt på siden, men det er alså en del ting jeg stiller spørsmål ved her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke tenkt å starte en diskusjon i denne tråden, men jeg har vært på DOL i mange år, og vil gjerne vite hvilke regler de styrer etter. Webmaster vil jo ikke engang avsløre hvem hun er, selv om mange vet det likevel. Litt på siden, men det er alså en del ting jeg stiller spørsmål ved her.

Gi et hint da. Hvem tror du det er? Er sååå nysgjerrig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niccola

Gi et hint da. Hvem tror du det er? Er sååå nysgjerrig!

Det er nok flere. Men i hovedsak én som også har fast nick og deltar i diskusjoner som oss andre. Noe mer gidder jeg ikke å si..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke tenkt å starte en diskusjon i denne tråden, men jeg har vært på DOL i mange år, og vil gjerne vite hvilke regler de styrer etter. Webmaster vil jo ikke engang avsløre hvem hun er, selv om mange vet det likevel. Litt på siden, men det er alså en del ting jeg stiller spørsmål ved her.

Når du er den eneste som ser noe feil ved det innlegget som kvalifiserer til sletting, så kanskje det er du som bør endre på noe, ikke nettstedet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok flere. Men i hovedsak én som også har fast nick og deltar i diskusjoner som oss andre. Noe mer gidder jeg ikke å si..

frosken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...