Gå til innhold

slette


Gjest Niccola

Anbefalte innlegg

Gjest Niccola

Når du er den eneste som ser noe feil ved det innlegget som kvalifiserer til sletting, så kanskje det er du som bør endre på noe, ikke nettstedet...

Regnet med å få en slik kjepphøy kommenaren slengt tilbake ja. At det var fra deg, var heller ingen overraskelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Regnet med å få en slik kjepphøy kommenaren slengt tilbake ja. At det var fra deg, var heller ingen overraskelse!

Kjepphøy - har du sett noen som er enig med deg eller? Hvem det kommer fra spiller ingen rolle, kanskje bare jeg som tør i si fra. Jeg synes det er unødig mye masing om sletting av et innlegg som i de aller flestes øyne er uskyldig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Regnet med å få en slik kjepphøy kommenaren slengt tilbake ja. At det var fra deg, var heller ingen overraskelse!

Kommer fra rette raua, som min datter pleier å si;))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Og det er helt greit å si at man synes det er rart vedkommende ikke har tatt selvmord ennå? Jeg synes det er fullstendig usmakelig å spekulere i hvorvidt mennesker kommer til å ta livet av seg.

Innlegget er egnet til å bli forstått på litt ulike måter. Slik jeg leser det, så var trådstarter opptatt av å si noe om at mannen var i en ekstrem situasjon.

Ut i fra en totalvurdering, fant vi ikke grunn til å slette innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niccola

Kjepphøy - har du sett noen som er enig med deg eller? Hvem det kommer fra spiller ingen rolle, kanskje bare jeg som tør i si fra. Jeg synes det er unødig mye masing om sletting av et innlegg som i de aller flestes øyne er uskyldig...

Unødvendig masing?

Jeg har kun skrevet ett innlegg, med et lite tillegg i dag. På webmasterforum. Ellers svarer jeg dem som skriver i tråden. Om dette plager deg er det synd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unødvendig masing?

Jeg har kun skrevet ett innlegg, med et lite tillegg i dag. På webmasterforum. Ellers svarer jeg dem som skriver i tråden. Om dette plager deg er det synd.

Jaja, jeg vet ikke om du vil fortsette diskusjonen om hvem som virkelig er kjepphøy jeg... Kan fort bli uavgjort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Niccola

Innlegget er egnet til å bli forstått på litt ulike måter. Slik jeg leser det, så var trådstarter opptatt av å si noe om at mannen var i en ekstrem situasjon.

Ut i fra en totalvurdering, fant vi ikke grunn til å slette innlegget.

Ok. Var jeg Bjarte ville jeg ikke blitt spesielt oppmuntret av å lese slikt om meg selv.

Så jeg er ikke spesielt imponert over denne beslutningen, og man kan sammenligne i det uendelige med hva dere faktisk velger å slette, som ikke omhandler navngitte personer i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du er den eneste som ser noe feil ved det innlegget som kvalifiserer til sletting, så kanskje det er du som bør endre på noe, ikke nettstedet...

''Når du er den eneste som ser noe feil ved det innlegget som kvalifiserer til sletting, så kanskje det er du som bør endre på noe, ikke nettstedet...''

Hvordan kan du si med sikkerhet at hun er den eneste som finner noe feil ved innlegget basert på en tråd der tre-fire nick diskuterer dette?

Og uansett synes jeg det er feil å si at man skal holde ekjeft hvis man er i et mindretall. Liten tue kan velte stort lass, og store omveltninger begynner ofte i det små.

Den lille mann eller kvinne som mener urett har blitt begått, bør så absolutt stå for det de mener, selv om de er i mindretall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

''Når du er den eneste som ser noe feil ved det innlegget som kvalifiserer til sletting, så kanskje det er du som bør endre på noe, ikke nettstedet...''

Hvordan kan du si med sikkerhet at hun er den eneste som finner noe feil ved innlegget basert på en tråd der tre-fire nick diskuterer dette?

Og uansett synes jeg det er feil å si at man skal holde ekjeft hvis man er i et mindretall. Liten tue kan velte stort lass, og store omveltninger begynner ofte i det små.

Den lille mann eller kvinne som mener urett har blitt begått, bør så absolutt stå for det de mener, selv om de er i mindretall.

Gid om noen sa det om meg avogtil.... (At jeg er en liten tue altså...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Typisk meg. For en gangs skyld ville jeg bare være en liten tue, men boom, der velter jeg hus...;)

Vel, vel, jeg er da i det minste ganske konsekvent;)

...som man roper i skogen, ffår man svar... osv;-)

evt.. som man roper i skogen...får man kongler i munnen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niccola

Jaja, jeg vet ikke om du vil fortsette diskusjonen om hvem som virkelig er kjepphøy jeg... Kan fort bli uavgjort...

DOL er avhengig av brukerne. Og jeg forbeholder meg retten til å stille spørsmål ved retningslinjene her, siden jeg selv er veldig glad i dette nettstedet. Nå har jeg fått svar fra webmaster, men jeg synes fremdeles at vurderingen hennes er feil.

Så, uansett hva du måtte mene om masing - jeg kommer til å fortsette å si fra når jeg mener noe er feil, så er du herved advart.

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

...som man roper i skogen, ffår man svar... osv;-)

evt.. som man roper i skogen...får man kongler i munnen!

Jada, jeg roper, og får svar! Jeg tåler å stå for mine meninger;)

Du er den kloke, sindige på forumet, morsan, og jeg beundrer din stoiske ro, og den finnes jo ikke i meg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, jeg roper, og får svar! Jeg tåler å stå for mine meninger;)

Du er den kloke, sindige på forumet, morsan, og jeg beundrer din stoiske ro, og den finnes jo ikke i meg;)

nåja, "den" kloke er en kraftig overdrivelse - det er svært mange kloke. Men takk for gode ord:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...