candyqueen_83 Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Til dere som spiser blodpølse, blodpudding osv. Hva har dere til? Jeg skal steke meg litt blodpølse til middag i dag med litt stekte poteter til. Men hva mer? 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Vi har stekt flesk/bacon og sirup til. ) Nam! 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg har sirup til, min kjære og ungene foretrekker sukker. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Skrevet 2. oktober 2009 Vi har stekt flesk/bacon og sirup til. ) Nam! Hmm.. Kanskje jeg får kjøpe litt bacon da. Bruker sjelden sirup så det gidder jeg ikke å kjøpe. Får prøve med litt sukker:O) Men pølsa er jo ganske søt i seg selv. 0 Siter
Mrs D Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Ikke noe annet enn sirup til blodmat. Lager jeg blodpannekaker skal de ha meierismør og sukker eller sirup. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Skrevet 2. oktober 2009 Ikke noe annet enn sirup til blodmat. Lager jeg blodpannekaker skal de ha meierismør og sukker eller sirup. Blodpannekaker, vil det si røde pannekaker? Det tror jeg ikke at jeg hadde klart å svelge ) Men har aldri smakt. 0 Siter
Mrs D Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Blodpannekaker, vil det si røde pannekaker? Det tror jeg ikke at jeg hadde klart å svelge ) Men har aldri smakt. Blodpannekaker er desidert den beste blodmaten! Hva som gjør pannekaker med blod verre enn pølser med blod er ikke en kobling jeg greier følge. :-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Skrevet 2. oktober 2009 Blodpannekaker er desidert den beste blodmaten! Hva som gjør pannekaker med blod verre enn pølser med blod er ikke en kobling jeg greier følge. :-) Jeg tror det bare hadde vært litt ekkelt med den fargen på pannekakene ) Smaken kan sikkert være god ) Pannekaker er liksom lyse for meg. Hehe 0 Siter
astridny Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg bruker bare å ha litt smør på og så sukker. :-) Det er kjempe godt. :-) 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Det spiste jeg ofte som barn, men nå er jeg den eneste i huset som spiser det, så det har vi aldri lenger... vi pleide å ha sukker på og ris ved siden av. 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Det spiste jeg ofte som barn, men nå er jeg den eneste i huset som spiser det, så det har vi aldri lenger... vi pleide å ha sukker på og ris ved siden av. ''vi pleide å ha sukker på og ris ved siden av.'' Ris? Det har jeg aldri hørt om som tilbehør til blodpølse! Artig å høre hva folk pleier å ha til forskjellig mat, det er utrolig forskjellig altså. ) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Skrevet 2. oktober 2009 ''vi pleide å ha sukker på og ris ved siden av.'' Ris? Det har jeg aldri hørt om som tilbehør til blodpølse! Artig å høre hva folk pleier å ha til forskjellig mat, det er utrolig forskjellig altså. ) Blodpølse er vel såkalt "gammeldags" mat, så ris hørtes uvant ut til ) 0 Siter
astridny Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Blodpølse er vel såkalt "gammeldags" mat, så ris hørtes uvant ut til ) Jeg syns både ris og poteter høretes rart ut. Men det er vel fordi jeg er vant med smør og sukker på. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Skrevet 2. oktober 2009 Jeg syns både ris og poteter høretes rart ut. Men det er vel fordi jeg er vant med smør og sukker på. Kun pølsa til middag? Hørtes stusselig ut. 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Ikke noe annet enn sirup til blodmat. Lager jeg blodpannekaker skal de ha meierismør og sukker eller sirup. Blodpannekaker? Den var ny... Vet ikke helt om det hørtes ut som noe for meg... *urp* 0 Siter
astridny Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Kun pølsa til middag? Hørtes stusselig ut. Det er litt greit med slike middager også. :-) 0 Siter
fresja Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg bruker rødbet til blodpølse. Søtt synes jeg ikke passer til middag! 0 Siter
morsan Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Som barn fikk vi blodpudding skåret i terninger og varmet i melk. Kanskje derfor jeg absolutt ikke spiser det i dag? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Skrevet 2. oktober 2009 Som barn fikk vi blodpudding skåret i terninger og varmet i melk. Kanskje derfor jeg absolutt ikke spiser det i dag? Det hørtes ikke særlig fristendfe ut med melka nei ( 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Blodpølse er jeg ikke vant med, men blodpudding pleier jeg spise med sukker og melk. Eller pleier og pleier, jeg er vant til det hjemmefra, men verken mann eller barn orker det, så det er ikke så ofte på menyen lenger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.