Mary Poppins Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Skrevet 3. oktober 2009 Selvsagt klarer jeg å fikse dette, jeg er handyman, så det skal jeg klare, bare du kjøper termostaten:-) Forresten er overraskelsen stor nok, så kan jeg kjøpe den selv, det er det helt sikkert verdt:-) Oh yes det er det garantert verdt ;-) Og jeg er ikke i tvil om at du klarer å fikse dette. Handymen er sexy! 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 haha den gjelder visst ikke hos alle. Jeg ventet i 2 måneder i fjor sommer, de hadde ikke låneskap. Heldigvis hadde vi kjøleskap på hytta som vi hentet hjem. Ikea het vist leverandøren som ikke var leverandør for det var nemmelig whirlpool osv... ikea selger bare de.. Høres helt urimelig ut.... Og tviler på at en forhandler i det hele tatt kan avskrive seg ansvar på denne måten. (Ja ikke for det - elkjøp prøvde å sno seg rundt de også...) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.