Gjest Ein hest Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Til dei av dere som ikkje vet det så kan ein sjå Hellstrøm Rydder Opp gratis på www.tv3.no 0 Siter
Gjest Ein hest Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Så det i går! Eg blir forferdelig svolten no eg ser det. Blir du? 0 Siter
Colette Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Eg blir forferdelig svolten no eg ser det. Blir du? Jeg er litt betatt av både Hellstrøm og maten hans, jeg :-) 0 Siter
Gjest Ein hest Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg er litt betatt av både Hellstrøm og maten hans, jeg :-) Skulle gjerne ha spist på hans restaurant ja! 0 Siter
Colette Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Skulle gjerne ha spist på hans restaurant ja! Ja, det er klart:-) Men det koster flesk. 0 Siter
Gjest Ein hest Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Ja, det er klart:-) Men det koster flesk. Det vil eg tro ja. Eg har ikkje engang klær fine nok til å ete der. 0 Siter
Colette Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Det vil eg tro ja. Eg har ikkje engang klær fine nok til å ete der. Jeg har hørt at en må regne med ca. 1500 pr. person. Klær får du kjøpt, vet du :-) 0 Siter
Gjest Ein hest Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg har hørt at en må regne med ca. 1500 pr. person. Klær får du kjøpt, vet du :-) Då har eg ikkje råd til klær. 0 Siter
Gjest Ein hest Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg har hørt at en må regne med ca. 1500 pr. person. Klær får du kjøpt, vet du :-) Då har eg ikkje råd til klær. 0 Siter
Colette Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Då har eg ikkje råd til klær. Nei, det blir ganske dyrt:-) Men en gang i løpet av livet burde en ta seg råd til et slikt måltid. Han har vel laget noen kokebøker også, så det er vel mulig å lage noe selv, som ligner:-) Hans evige mantra er jo råvarene, og at de er av god kvalitet. Og det har han helt rett i. Mye av hemmeligheten med god mat er gode råvarer:-) 0 Siter
Gjest best wishes Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Om jeg hadde hatt en restaurant som gikk dårlig hadde jeg vært skeptisk til å engasjere han og konseptet hans. Jeg tror en uke er for lite til å gjøre omveltninger i en restaurant. Mange av de restaurantene hvor han har gjort omfattende endringer, har måttet stenge etter hans inntreden. Minner om en situasjon på jobben, hvor det kom en ny person som insisterte på at ting heretter skulle gjøres mye bedre, ved hjelp av hennes metode. Hun satte alt på hodet og sluttet. Hadde hun hatt tid til å følge opp sine egne prosjekter hadde det kunnet hjelpe oss. Dette ble bare forvirrende, og vi gikk tilbake til det gamle. 0 Siter
Gjest pipen ryker Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Eg blir forferdelig svolten no eg ser det. Blir du? Ikke etter å ha sett de utrolig møkkete skjærebrettene. 0 Siter
Colette Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Om jeg hadde hatt en restaurant som gikk dårlig hadde jeg vært skeptisk til å engasjere han og konseptet hans. Jeg tror en uke er for lite til å gjøre omveltninger i en restaurant. Mange av de restaurantene hvor han har gjort omfattende endringer, har måttet stenge etter hans inntreden. Minner om en situasjon på jobben, hvor det kom en ny person som insisterte på at ting heretter skulle gjøres mye bedre, ved hjelp av hennes metode. Hun satte alt på hodet og sluttet. Hadde hun hatt tid til å følge opp sine egne prosjekter hadde det kunnet hjelpe oss. Dette ble bare forvirrende, og vi gikk tilbake til det gamle. Nå er det vel flere av de restaurantene han har besøkt som i realiteten var konkurs for han kom? 0 Siter
Gjest Mirakelet Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 Stilig, digger Hellstrøm men ikke søren om jeg hadde turt å invitert ham på middag.... 0 Siter
Gjest Ein hest Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 Stilig, digger Hellstrøm men ikke søren om jeg hadde turt å invitert ham på middag.... Godt poeng. Det hadde vore litt av ein prøvelse ja. LOL 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.