Gå til innhold

Hellstrøm Rydder Opp på nett-tv gratis

Anbefalte innlegg

Gjest Ein hest
Skrevet

Til dei av dere som ikkje vet det så kan ein sjå Hellstrøm Rydder Opp gratis på www.tv3.no

Gjest Ein hest
Skrevet

Så det i går!

Eg blir forferdelig svolten no eg ser det. Blir du?

Skrevet

Jeg er litt betatt av både Hellstrøm og maten hans, jeg :-)

Gjest Ein hest
Skrevet

Jeg er litt betatt av både Hellstrøm og maten hans, jeg :-)

Skulle gjerne ha spist på hans restaurant ja! :)

Skrevet

Skulle gjerne ha spist på hans restaurant ja! :)

Ja, det er klart:-) Men det koster flesk.

Gjest Ein hest
Skrevet

Ja, det er klart:-) Men det koster flesk.

Det vil eg tro ja. Eg har ikkje engang klær fine nok til å ete der. :)

Skrevet

Det vil eg tro ja. Eg har ikkje engang klær fine nok til å ete der. :)

Jeg har hørt at en må regne med ca. 1500 pr. person. Klær får du kjøpt, vet du :-)

Gjest Ein hest
Skrevet

Jeg har hørt at en må regne med ca. 1500 pr. person. Klær får du kjøpt, vet du :-)

Då har eg ikkje råd til klær. ;)

Gjest Ein hest
Skrevet

Skrevet

Nei, det blir ganske dyrt:-) Men en gang i løpet av livet burde en ta seg råd til et slikt måltid. Han har vel laget noen kokebøker også, så det er vel mulig å lage noe selv, som ligner:-) Hans evige mantra er jo råvarene, og at de er av god kvalitet. Og det har han helt rett i. Mye av hemmeligheten med god mat er gode råvarer:-)

Gjest best wishes
Skrevet

Om jeg hadde hatt en restaurant som gikk dårlig hadde jeg vært skeptisk til å engasjere han og konseptet hans. Jeg tror en uke er for lite til å gjøre omveltninger i en restaurant. Mange av de restaurantene hvor han har gjort omfattende endringer, har måttet stenge etter hans inntreden.

Minner om en situasjon på jobben, hvor det kom en ny person som insisterte på at ting heretter skulle gjøres mye bedre, ved hjelp av hennes metode. Hun satte alt på hodet og sluttet. Hadde hun hatt tid til å følge opp sine egne prosjekter hadde det kunnet hjelpe oss. Dette ble bare forvirrende, og vi gikk tilbake til det gamle.

Gjest pipen ryker
Skrevet

Ikke etter å ha sett de utrolig møkkete skjærebrettene.

Skrevet

Om jeg hadde hatt en restaurant som gikk dårlig hadde jeg vært skeptisk til å engasjere han og konseptet hans. Jeg tror en uke er for lite til å gjøre omveltninger i en restaurant. Mange av de restaurantene hvor han har gjort omfattende endringer, har måttet stenge etter hans inntreden.

Minner om en situasjon på jobben, hvor det kom en ny person som insisterte på at ting heretter skulle gjøres mye bedre, ved hjelp av hennes metode. Hun satte alt på hodet og sluttet. Hadde hun hatt tid til å følge opp sine egne prosjekter hadde det kunnet hjelpe oss. Dette ble bare forvirrende, og vi gikk tilbake til det gamle.

Nå er det vel flere av de restaurantene han har besøkt som i realiteten var konkurs for han kom?

Gjest Mirakelet
Skrevet

Stilig, digger Hellstrøm :D men ikke søren om jeg hadde turt å invitert ham på middag....

Gjest Ein hest
Skrevet

Stilig, digger Hellstrøm :D men ikke søren om jeg hadde turt å invitert ham på middag....

Godt poeng. Det hadde vore litt av ein prøvelse ja. LOL

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...