Gå til innhold

Velkommen til DOL-party i kveld!

Anbefalte innlegg

Gjest I Natt Är Hon Fri
Skrevet

Lasse Stefanz spiller live. Det er billig drikke å få. Kom og dans, dette blir gøy!

Gjest I Natt Är Hon Fri
Skrevet

Er du fra Kongsvinger? :-)

Ja! :)

Skrevet

Ja! :)

Skjønte det :-) Ingen andre steder hvor man dyrker artister fra nabolandet mer enn artister fra sitt eget land:-)

Heia KIL:-)

Gjest I Natt Är Hon Fri
Skrevet

Skjønte det :-) Ingen andre steder hvor man dyrker artister fra nabolandet mer enn artister fra sitt eget land:-)

Heia KIL:-)

Sverige er best vet du. Heia Thorleifs! :)

Skrevet

Sverige er best vet du. Heia Thorleifs! :)

Nå må du gi deg...ellers blir jeg flau:-( Hva med Jan Werner som var fra vårt distrikt?

Gjest I Natt Är Hon Fri
Skrevet

Nå må du gi deg...ellers blir jeg flau:-( Hva med Jan Werner som var fra vårt distrikt?

Jan Werner får mitt hjerta til å gå i tusan bitar. Han døde alt for ung. Vikingarna lever for alltid!

Skrevet

Jan Werner får mitt hjerta til å gå i tusan bitar. Han døde alt for ung. Vikingarna lever for alltid!

Sukk...ja:-( Savner han:-( Vikingarna..ja.ja...:-( Han kan jo synge den godeste Christer:-) Det skal han ha:-)

Gjest I Natt Är Hon Fri
Skrevet

Sukk...ja:-( Savner han:-( Vikingarna..ja.ja...:-( Han kan jo synge den godeste Christer:-) Det skal han ha:-)

Christer Sjögren er verdens beste ja :)

Gjest var e vargen
Skrevet

Christer Sjögren er verdens beste ja :)

Har ni glemt Sten & Stanley?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...