Gjest I Natt Är Hon Fri Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Lasse Stefanz spiller live. Det er billig drikke å få. Kom og dans, dette blir gøy! 0 Siter
Gjest I Natt Är Hon Fri Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Er du fra Kongsvinger? :-) Ja! 0 Siter
Colette Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Ja! Skjønte det :-) Ingen andre steder hvor man dyrker artister fra nabolandet mer enn artister fra sitt eget land:-) Heia KIL:-) 0 Siter
Gjest I Natt Är Hon Fri Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Skjønte det :-) Ingen andre steder hvor man dyrker artister fra nabolandet mer enn artister fra sitt eget land:-) Heia KIL:-) Sverige er best vet du. Heia Thorleifs! 0 Siter
Colette Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Sverige er best vet du. Heia Thorleifs! Nå må du gi deg...ellers blir jeg flau:-( Hva med Jan Werner som var fra vårt distrikt? 0 Siter
Gjest I Natt Är Hon Fri Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Nå må du gi deg...ellers blir jeg flau:-( Hva med Jan Werner som var fra vårt distrikt? Jan Werner får mitt hjerta til å gå i tusan bitar. Han døde alt for ung. Vikingarna lever for alltid! 0 Siter
Colette Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Jan Werner får mitt hjerta til å gå i tusan bitar. Han døde alt for ung. Vikingarna lever for alltid! Sukk...ja:-( Savner han:-( Vikingarna..ja.ja...:-( Han kan jo synge den godeste Christer:-) Det skal han ha:-) 0 Siter
Gjest I Natt Är Hon Fri Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Sukk...ja:-( Savner han:-( Vikingarna..ja.ja...:-( Han kan jo synge den godeste Christer:-) Det skal han ha:-) Christer Sjögren er verdens beste ja 0 Siter
Gjest var e vargen Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 Christer Sjögren er verdens beste ja Har ni glemt Sten & Stanley? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.