Gå til innhold

Hvorfor lager Stormberg så mye stygt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De har ikke skjønt at ensfargete jakker uten dill dall er penest.

Gjest ikke stygt.
Skrevet

Er absolutt ikke enig med deg her. De rutete jakkene er kjempestilige og følger ikke med strømmen av jakker som finnes i alle andre butikker.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg har nylig oppdaget Stormberg og er veldig fornøyd. Jeg har kjøpt mye fleece til hele familien og yttertøy til barna. Hvilke produkter du har sett, skjønner jeg ikke, for det jeg har sett har og kjøpt har vært pene plagg.

Skrevet

Hvis du kritiserer de som lager mønstrete plagg er vel Kari Traa noe du kan kaste deg over og kritisere litt? ;o)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1254559967' post='4223252]

Det finnes da mye pent her, ikke på hovedsida, men under dame, f.eks:

https://www.stormberg.no/no/

Kvaliteten er jeg overraskende godt fornøyd med :-)

Kanskje denne er noe for meg?

https://www.stormberg.no/no/Produkter/Dame/Dame/Regntoy/Regnjakker/Skur-34-Regnjakke-Dame/

Men det ser ut som ermene er tilpasset en orangutang... De så sykt lange ut!

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1254560952' post='4223263]

Den var fin! Det må nesten bare prøves... Har du vært på Stormbergbutikken på Lade?

Jeg er aldri på Lade. :o) Men G-sport selger Stormberg fremdeles? Da er det jo mange anledninger til å prøve den. :o)

Skrevet

Jeg er aldri på Lade. :o) Men G-sport selger Stormberg fremdeles? Da er det jo mange anledninger til å prøve den. :o)

Ja, det gjør de nok, men på Lade er det en diger to-etasjers butikk med alt fra Stormberg. De har mye mer der, enn i andre butikker, som kun har noen få, utvalgte plagg. Så hvis du ikke finner den på G-Sport, så vet du hvor du kan dra :-)

Skrevet

Jeg synes Stormberg har mye fint, jeg.

Dessuten er det bra kvalitet til grei pris. I tillegg har de et verdigrunnlag som jeg setter pris på å støtte.

Skrevet

Dessuten er det bra kvalitet til grei pris. I tillegg har de et verdigrunnlag som jeg setter pris på å støtte.

''Jeg synes Stormberg har mye fint, jeg.

Dessuten er det bra kvalitet til grei pris.''

Njah... Har vært uheldig med noen plagg derfra så jeg er litt skeptisk, men synes de har mye fint.

Skrevet

''Jeg synes Stormberg har mye fint, jeg.

Dessuten er det bra kvalitet til grei pris.''

Njah... Har vært uheldig med noen plagg derfra så jeg er litt skeptisk, men synes de har mye fint.

Jeg har god erfaring. Kvaliteten er vel ikke som de dyreste merkene, men i forhold til prisen synes jeg den er bra.

Skrevet

Jeg har god erfaring. Kvaliteten er vel ikke som de dyreste merkene, men i forhold til prisen synes jeg den er bra.

Selv om prisen ikke er av de høyeste så forventer man at sømmene ikke ryker når man stikker hånden i bukselomma for første gang og at glidelåsen på den nye genseren funker, eller i det minste at glidelåsen på den genseren man får i bytte funker....

Skrevet

Selv om prisen ikke er av de høyeste så forventer man at sømmene ikke ryker når man stikker hånden i bukselomma for første gang og at glidelåsen på den nye genseren funker, eller i det minste at glidelåsen på den genseren man får i bytte funker....

Ja, det er jeg enig i.

Det har jeg heldigvis aldri opplevd og vi har en del Stormberg-klær.

Skrevet

Et verdigrunnlag de har vært flinke til å markedsføre ja. Er ikke uten grunn at ikke du kan finne ut hvem som er daglig leder på deres nettside. Er ikke så vanskelig å finne ut av fordet. Vedkommende har en millioninntekt og bor i et hus verdt flere millioner.

Han hjelper de svake i samfunnet, men nyter godt av det selv, til de grader.

Skrevet

Et verdigrunnlag de har vært flinke til å markedsføre ja. Er ikke uten grunn at ikke du kan finne ut hvem som er daglig leder på deres nettside. Er ikke så vanskelig å finne ut av fordet. Vedkommende har en millioninntekt og bor i et hus verdt flere millioner.

Så nå at det er noe som heter "Steinars blogg". Han skjønte vel at det ikke var så lurt å hjemme seg mer.

Skrevet

Det er da ikke forbudt å tjene penger på forretningen sin. Men det er da ok at han i også legger noe mer vekt på miljø og ansvar for andre mennesker enn de fleste tilsvarende bedrifter?

Skrevet

Det er da ikke forbudt å tjene penger på forretningen sin. Men det er da ok at han i også legger noe mer vekt på miljø og ansvar for andre mennesker enn de fleste tilsvarende bedrifter?

Det er sant, men med den profilen Stormberg skal ha, så er det rart om daglig leder står med en millioninntekt.

Skrevet

Han hever en lønn en konge kan leve på, mens han har fabrikker i Kina hvor de lever på sultelønn. At han fremstår som en engel i media fordi han ansetter folk som er på skråplanet hjelper ikke mye synes jeg.

Skrevet

Du høres veldig misunnelig ut. Huff og huff - han tjener penger på konseptet sitt... :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...