Gå til innhold

Julebordkjole

Anbefalte innlegg

Gjest Mirakelet
Skrevet

Hva slags kjoler passer her? Kan en bli for stivpyntet til et julebord?

Jeg har en pen kjole som kostet et par tusen, lys lilla silkeaktig stoff, lang kjole, perleproderier, spagettistropper og medfølgende sjal... det passet til et bryllup, men føler det blir vel prinsesseaktig til et julebord? Og litt feil årstid ang. farger, hva tror dere?

Jeg har en mørkrosa sexy halvkort kjole og, og en rød sexy med blomsterapplikasjoner, men føler disse er litt sommerlige??

Føler liksom det passer med litt mørkere og tyngre stoffer til julebord,

mørk lilla, mørk blå, sort... kanskje en kort sort??

Har dere tips??

Og noen sider med bilder som kan vise passende kjoler?

Gjest Unnskyld meg
Skrevet

Kort skjørt med sorte strømebukser og høye heler. Da blir du festens dronning.

Gjest Mirakelet
Skrevet

Kort skjørt med sorte strømebukser og høye heler. Da blir du festens dronning.

men jeg har fleskelegger....

kan det gå med sorte lakkstøveletter? Føler de ser slankere ut da.

Gjest Unnskyld meg
Skrevet

Støvelettene var lekre da... hvis man ser bort fra modellen og resten av klærne.....

så ville jeg og kanskje en sort minikjole til ;-) og lange svarte hansker, zexyyyyyyyyyyyyyy whuhuuuuuuuu ;-) nattens dronning here I come.

Hehe ja. En litt annen frisyre og en annen kledning så hadde det vært sexy. :) For mye rosa er ikke pent!

Gjest Mirakelet
Skrevet

Hehe ja. En litt annen frisyre og en annen kledning så hadde det vært sexy. :) For mye rosa er ikke pent!

Og ikke i den alderen ;-)

Gjest Unnskyld meg
Skrevet

Og ikke i den alderen ;-)

Hehe sant. Er ikke noe verre enn middelaldrene damer som kler seg om tenåringer!

Skrevet

Utifra beskrivelsen din så synes jeg ikke den lange lilla kjolen passer til julebord.

Jeg synes ikke det gjør noe om man har litt farge på kjolen i julebord, så de andre to kjolene du nevner tror jeg kan passe fint. Velg den meste sexy :)

Skrevet

Jeg ville ikke valgt den lilla nei.

Ikke ville jeg hatt rød med blomster heller.. Men bare rød hadde vært stilig. Tror jeg ville gått for den rosa da. Eller kjøpt meg en ny en.

:0)

Skrevet

Kommer an på hva slags stil man legger seg på på julebordet. Det har vært mange julebord på min jobb der damene går i side kjoler med bare skuldre og ofte sjal og/eller lange hansker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...