Gjest ughaaaaaaa Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 Ekke den sterkest? mannen min snuser, han hadde slutta, men begynt på igjen... så sier han at han skal slutte, men neida, kjøper stadig nytt. Jeg sie rhan er avhengig, han bare: nei nå har jeg ikke snusa på to dager, så det går bra... men plutselig får han bare så lyst på snus, og har noen snus klarer han ikke si nei. da er han avhengig. Snus er jo mye sterkere enn tobakk og dermed mye mer avhengighetsskapende. Men bedre at han snuser enn røyker da, rent lungemessig. Tåler ikke lukta jeg. Prøvde snus en gang, ble svimmel og turte ikke reise meg 0 Siter
Gjest Nikotinslave Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 Ekke den sterkest? mannen min snuser, han hadde slutta, men begynt på igjen... så sier han at han skal slutte, men neida, kjøper stadig nytt. Jeg sie rhan er avhengig, han bare: nei nå har jeg ikke snusa på to dager, så det går bra... men plutselig får han bare så lyst på snus, og har noen snus klarer han ikke si nei. da er han avhengig. Snus er jo mye sterkere enn tobakk og dermed mye mer avhengighetsskapende. Men bedre at han snuser enn røyker da, rent lungemessig. Tåler ikke lukta jeg. Prøvde snus en gang, ble svimmel og turte ikke reise meg Skruff Sterk er sterkt ja. Snus inneholder mye mer nikotin enn tobakk. Har lest at man må røyke sammenhengene i en time for å få i seg like mye nikotin som når man snuser i fem minutter. Skjønner mannen din har problemer med å slutte. Snus er mye bedre en tobakk, ikke gir det kols heller. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 Æsj - det er så ekkelt å se påfok som bruker snus :-( 0 Siter
morsan Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 Æsj - det er så ekkelt å se påfok som bruker snus :-( Helt enig med deg. Men samtidig synes jeg faren min, som verken røykte eller snuste, hadde et godt poeng da han sa følgende (dette var før den strenge røykelovgingingen, hvor folk tillot seg å røyke nesten over alt): "Man sier at dem som snuser er grisete, men de holder ihvertfall svineriet for seg selv, i motsetning til røykerne." 0 Siter
Gjest prust Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 Helt enig med deg. Men samtidig synes jeg faren min, som verken røykte eller snuste, hadde et godt poeng da han sa følgende (dette var før den strenge røykelovgingingen, hvor folk tillot seg å røyke nesten over alt): "Man sier at dem som snuser er grisete, men de holder ihvertfall svineriet for seg selv, i motsetning til røykerne." Ja, det er sant. Foretrekker at folk snuser fremfor røyker, men akkurat når de graver i munnen etter den klysa, synes jeg det er ufattelig kvalmt :-( 0 Siter
morsan Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 Ja, det er sant. Foretrekker at folk snuser fremfor røyker, men akkurat når de graver i munnen etter den klysa, synes jeg det er ufattelig kvalmt :-( Ja, og ikke er de noe vakre når de smiler hellr. Her er forresten en artig sang om snusløppkaillen: http://www.tihlde.org/~terjeh/Hans.Rotmo/HV-laget/spellet/Snuslepp.html 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 Ja, og ikke er de noe vakre når de smiler hellr. Her er forresten en artig sang om snusløppkaillen: http://www.tihlde.org/~terjeh/Hans.Rotmo/HV-laget/spellet/Snuslepp.html Lekkert ;-) 0 Siter
Gjest Nikotinslave Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1254603672' post='4223808] Hva er skruff? Skruff er en snus med flere forskjellige typer snus, som Prince er en sigarett med mild, eksta mild osv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.