Gjest hjelp meg her Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 I noen dager har det stinket avføring i grusen hos oss. I et bestemt område og jeg mistenker at det kan være en katt som er problemet? Det oppstår etter natten. Og vi ser ikke hvor avføringen er. Har prøvd å ha eddik på der det lukter , men er det noen andre som har råd for div. nattesdyr som legger fra seg ? 0 Siter
Gjest hjelp meg her Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Er det virkelig ingen andre som har opplevd dette ? 0 Siter
Gjest Grå dress Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Legg asfalt og du er kvitt problemet! 0 Siter
Onsdag1365380628 Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Er det virkelig ingen andre som har opplevd dette ? ''Er det virkelig ingen andre som har opplevd dette '' Hvis det virkelig stinker som du sier tror jeg det er mer enn en katt som har vært på ferde. Selv om kattebæsj lukter ille, har jeg aldri kjent noen form for lukt av dette utendørs, til tross for at det vanker katter rundt om her til stadighet. Jeg ville tenkt i retning av et ødelagt kloakkrør eller lignende. 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Er det virkelig ingen andre som har opplevd dette ? En liten kattedritt stinker ikke på den måten, ikke utendørs i alle fall. Jeg heller også mer til de andres teori om et sprukket kloakkrør. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.