Gå til innhold

Lukter bæsj i grusen!

Anbefalte innlegg

Gjest hjelp meg her
Skrevet

I noen dager har det stinket avføring i grusen hos oss. I et bestemt område og jeg mistenker at det kan være en katt som er problemet? Det oppstår etter natten. Og vi ser ikke hvor avføringen er.

Har prøvd å ha eddik på der det lukter , men er det noen andre som har råd for div. nattesdyr som legger fra seg ?

Gjest hjelp meg her
Skrevet

Er det virkelig ingen andre som har opplevd dette ?

Onsdag1365380628
Skrevet

''Er det virkelig ingen andre som har opplevd dette ''

Hvis det virkelig stinker som du sier tror jeg det er mer enn en katt som har vært på ferde. Selv om kattebæsj lukter ille, har jeg aldri kjent noen form for lukt av dette utendørs, til tross for at det vanker katter rundt om her til stadighet. Jeg ville tenkt i retning av et ødelagt kloakkrør eller lignende.

Skrevet

En liten kattedritt stinker ikke på den måten, ikke utendørs i alle fall. Jeg heller også mer til de andres teori om et sprukket kloakkrør.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...