Gå til innhold

Hvrfr frsvant den b0kstaven?

Anbefalte innlegg

Gjest Maniana
Skrevet

k0mme kan jeg ikke skrive,må bruke 0 f0r den skikkelige bkstaven er vekk. Hva skjer?

Skrevet

Fordi du har spist frokost over tastaturet og fått ei smule under tasten "o"? Jeg fikk det under tasten "v" forleden, i hvert fall.

Gjest Maniana
Skrevet

Fordi du har spist frokost over tastaturet og fått ei smule under tasten "o"? Jeg fikk det under tasten "v" forleden, i hvert fall.

Mulig det var det,men nå er o'en tilbake heldigvis ;-)

Gjest Maniana
Skrevet

Du får vippe den av og ta en sjekk under den :)

Trykket og skubbet på den,men neida...

Men når mannen prøvde kom den,hø! Han viste meg hvordan det skulle gjøres,var jo akkurat slik jeg gjorde det da. Hmf!

Skrevet

Men når mannen prøvde kom den,hø! Han viste meg hvordan det skulle gjøres,var jo akkurat slik jeg gjorde det da. Hmf!

Hehe har opplevd det fenomenet der selv. Godt at du har o'en tilbake, man blir litt hjelpeslaus uten hele alfabetet inntakt ;)

Gjest Maniana
Skrevet

Hehe har opplevd det fenomenet der selv. Godt at du har o'en tilbake, man blir litt hjelpeslaus uten hele alfabetet inntakt ;)

Hehe,ja det gjør man ;-)

Skrevet

Hehe,ja det gjør man ;-)

Det er godt o'en ikke forsvant i talen, men bare på tastaturet ;)

Gjest Maniana
Skrevet

Det er godt o'en ikke forsvant i talen, men bare på tastaturet ;)

Jammen godt det ja ;-)

Skrevet

Bra det ordnet seg:-)

På jobb-laptopen sluttet en dag e-tasten å virke, og da måtte jeg bytte ut hele tastaturet. Tasten var rett og slett "brukt opp";-)

Gjest Maniana
Skrevet

Bra det ordnet seg:-)

På jobb-laptopen sluttet en dag e-tasten å virke, og da måtte jeg bytte ut hele tastaturet. Tasten var rett og slett "brukt opp";-)

Merkelige greier,hehe :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...