Gjest vilikkehanick Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 Jeg føler sterkt at folk ikke tror meg helt. Og det skremmer meg. Spesielt fordi en som er ekspert på sinnet også gir utrykk for det. Eller er det et problem som sitter hos meg-i såfall hva? 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 Er det noe rart folk ikke tror deg når du gang på gang "lover" å logge av for godt, og så fortsetter å stille de samme spørsmålene par dager senere? 0 Siter
Gjest trådstarter Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 Er det noe rart folk ikke tror deg når du gang på gang "lover" å logge av for godt, og så fortsetter å stille de samme spørsmålene par dager senere? Jeg forstår nå at det er en sammenheng mellom dette og tomme ord. Derfor har jeg forståelse for at folk ikke tror meg. 0 Siter
Gjest Trøtt! Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 Ditt 7ende innlegg nå!! Gi deg da, herregud 0 Siter
Gjest om man bare kunne hjelpe Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 Problemer sitter hos deg ja.... *blir trist av å se deg sitte så fast i avhengigheten* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.