morsan Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 At jeg syns det er som å komme inn på et loppemarked på sparkjøp er jo helt sant. Det er flere som sier det også. Jeg har ikke noe imot rimelige klær altså, men en tommelfingerregel er at man får det man betaler. Jeg har aldri vært i en sparkjøp-butikk, så mulig det er slitsomme steder. Jeg er generelt ikke så begeistret for store varehaller med masse rot, litt sånn type "lagersalg". Men jeg har kjøpt ting på postordre fra Sparkjøp som har vært helt ok. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 Jeg har aldri vært i en sparkjøp-butikk, så mulig det er slitsomme steder. Jeg er generelt ikke så begeistret for store varehaller med masse rot, litt sånn type "lagersalg". Men jeg har kjøpt ting på postordre fra Sparkjøp som har vært helt ok. Vi gledet oss til sparkjøp skulle komme her etter å ha sett kataloger. Vi ble meget skuffet. 0 Siter
morsan Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 Vi gledet oss til sparkjøp skulle komme her etter å ha sett kataloger. Vi ble meget skuffet. Men da er det vel mer selve stedet og organiseringen der som er problemet, og ikke nldvendigvis (alle) varene? Jeg synes også at klær i vanlige butikker ser mer sjaskete ut når salget begynner og de henger hulter til bulter på salgsstativene, kanskje litt slaskete hengt opp av forrige person som prøvde dem osv, enn når plaggene henger "sortert" og hengt pent. Men plaggene er jo akkurat de samme, så vi lar oss jo "narre" av innpakningen og fremstillingen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.