Gå til innhold

Noen jomfruer her?

Gjest lite sannsynlig kanskje?

Anbefalte innlegg

Gjest lite sannsynlig kanskje?
Skrevet

Er det noen på dette forum som aldri har vært til sengs for å p***?

Hva er din alder?

Finnes det noen i det hele tatt, som avstår fra sex? Enn onani?

Skrevet

Hvorfor skal man avstå fra noe som kan være noen av det vakreste og flotteste to som er glade i hverandre kan dele?

Og skulle avstått hadde det fort blitt slutt på menneskene i det hele tatt.

Skrevet

''vakreste og flotteste''

Hehe... trodde det var mest godt, jeg. :-)

''Hehe... trodde det var mest godt, jeg. :-)''

Det er det også! :o) Men sammen med en man er virkelig glad i er det vakkert og flott i tillegg. :o)

Gjest i kveld tør jeg ikke bruke nicket mitt
Skrevet

Noen jomfruer her?

svar: Ja

alder: 37 år,

grunn: er visst litt pysete

Skrevet

Hvorfor skal man avstå fra noe som kan være noen av det vakreste og flotteste to som er glade i hverandre kan dele?

He he.. Vakkert er vel å ta litt i.. Spesielt når man har fått flere barn og soffarompe. Men jeg skjønner hva du mener.

Skrevet

He he.. Vakkert er vel å ta litt i.. Spesielt når man har fått flere barn og soffarompe. Men jeg skjønner hva du mener.

''He he.. Vakkert er vel å ta litt i.. Spesielt når man har fått flere barn og soffarompe. Men jeg skjønner hva du mener.''

:o) Verken min kjære eller jeg er fotomodeller eller har modellkropper, men jeg synes det er vakkert allikevel. :o)

Gjest if there's a soulmate for everyone
Skrevet

Jeg er 28 år og fortsatt jomfru. Det er ikke noe jeg sier til alle. Jeg har fått flere tilbud fra gutter, men jeg har rett og slett ikke funnet drømmemannen. Jeg har vel også et litt mere gammeldags syn på kjærlighet og sex. Hvis jeg først skal ha sex med noen så skal personen bety noe for meg.

Gjest Ingen mø
Skrevet

Jeg er 28 år og fortsatt jomfru. Det er ikke noe jeg sier til alle. Jeg har fått flere tilbud fra gutter, men jeg har rett og slett ikke funnet drømmemannen. Jeg har vel også et litt mere gammeldags syn på kjærlighet og sex. Hvis jeg først skal ha sex med noen så skal personen bety noe for meg.

Tror jeg hadde vært livredd for å ha sex dersom jeg hadde ventet så lenge. For å ikke snakke om prestasjonsangst!

Gjest if there's a soulmate for everyone
Skrevet

Tror jeg hadde vært livredd for å ha sex dersom jeg hadde ventet så lenge. For å ikke snakke om prestasjonsangst!

kommer jo helt ann på hva slags partner man har. Kanskje har ikke den partneren all verdens erfaring heller. Men jeg mener at er du trygg på partneren din og han aksepterer at du er ny i gamet så skulle ikke det være noe å få angst for.

Gjest ikke noe nick her, nei
Skrevet

Man avstår vel ikke fra det hvis man har den oppfatningen du har :) Jeg avstår fra det fordi jeg ikke synes det er noe godt i det hele tatt, men det kan vel også komme av at jeg ikke finner den personen jeg elsker, og som det derfor ville være godt og vakkert med.

Skrevet

''Hehe... trodde det var mest godt, jeg. :-)''

Det er det også! :o) Men sammen med en man er virkelig glad i er det vakkert og flott i tillegg. :o)

Det er vel greit å ha litt erfaring i kroppen når man endelig treffer den rette??

Kan forresten være vanskelig å vite om det er den rette før man har vært til sengs med vedkommende også...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...