mrxx Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 Jeg er blant de som skaper kø, selvom jeg kjører så vidt over fartsgrensa. Veldig mange blir irritert over å ligge bak en lusekjører som kjører i 80 i 80 sone osv. For ikke å snakke om når fartsgrensen er 60.. Jeg lar meg ikke affisere av det, men kjører til siden og slipper forbi når køen blir lang, og det er mulighet til å kjøre til side. Stort sett alle som har ligget bak en stund raser da forbi, og forsvinner raskt av syne. Så kom ikke og fortell meg at det bare er de som ligger under fartsgrensa som skaper irritasjon og køer i trafikken. Hvor har jeg sagt det? 0 Siter
Maximia Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 Mannen (eller kvinnen) som kjørte transporteren, forutsatt at han eller hun overlevde (og forutsatt at det de sa på NRK tidligere i kveld stemmer), bør bures inn for drap. Ikke i 2 måneder, men i 10 år. Han eller hun (dersom han eller hun er blant de overlevende) drepte denne tolvåringens foreldre. Det er på tide at idioter i trafikken holdes ansvarlig for det de forårsaker. Denne kvinnen eller denne mannen, igjen - forutsatt at det de sa på NRK stemmer, er ikke hakket bedre enn fyren som dreper med kniv. Tvert imot er han sinnssykt mye verre. Fyren med kniv utsetter i det minste (stort sett) kun en person for livsfare. Denne fyren (eller kvinnen) utsatte 8 personer for livsfare, to døde. Bur bildrapsmennene inne som drapsmennene de er! Jeg tror faktisk dette vil virke forebyggende også. Det er forjævlig at idioter i trafikken kun blir sett på som kriminelle light. Du er ikke kriminell light når du fører et kjøretøy som veier nærmere et tonn i forferdelig fart eller ut i motsatt fil. Slik jeg forstod det ut fra fvn var det stasjonsvogna med de omkomne i som tok den fatale forbikjøringen. Tragisk uansett. 0 Siter
Gjest Medusia Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 Mannen (eller kvinnen) som kjørte transporteren, forutsatt at han eller hun overlevde (og forutsatt at det de sa på NRK tidligere i kveld stemmer), bør bures inn for drap. Ikke i 2 måneder, men i 10 år. Han eller hun (dersom han eller hun er blant de overlevende) drepte denne tolvåringens foreldre. Det er på tide at idioter i trafikken holdes ansvarlig for det de forårsaker. Denne kvinnen eller denne mannen, igjen - forutsatt at det de sa på NRK stemmer, er ikke hakket bedre enn fyren som dreper med kniv. Tvert imot er han sinnssykt mye verre. Fyren med kniv utsetter i det minste (stort sett) kun en person for livsfare. Denne fyren (eller kvinnen) utsatte 8 personer for livsfare, to døde. Bur bildrapsmennene inne som drapsmennene de er! Jeg tror faktisk dette vil virke forebyggende også. Det er forjævlig at idioter i trafikken kun blir sett på som kriminelle light. Du er ikke kriminell light når du fører et kjøretøy som veier nærmere et tonn i forferdelig fart eller ut i motsatt fil. Det var føreren av stasjonsvognen som foretok forbikjøringen. Uansett finner jeg det utrolig upassende å sammenlikne kombinasjonen av uforsvarlig forbikjøring og en stor dose uflaks, med forsettlig eller overlagt drap. 0 Siter
morsan Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 Mannen (eller kvinnen) som kjørte transporteren, forutsatt at han eller hun overlevde (og forutsatt at det de sa på NRK tidligere i kveld stemmer), bør bures inn for drap. Ikke i 2 måneder, men i 10 år. Han eller hun (dersom han eller hun er blant de overlevende) drepte denne tolvåringens foreldre. Det er på tide at idioter i trafikken holdes ansvarlig for det de forårsaker. Denne kvinnen eller denne mannen, igjen - forutsatt at det de sa på NRK stemmer, er ikke hakket bedre enn fyren som dreper med kniv. Tvert imot er han sinnssykt mye verre. Fyren med kniv utsetter i det minste (stort sett) kun en person for livsfare. Denne fyren (eller kvinnen) utsatte 8 personer for livsfare, to døde. Bur bildrapsmennene inne som drapsmennene de er! Jeg tror faktisk dette vil virke forebyggende også. Det er forjævlig at idioter i trafikken kun blir sett på som kriminelle light. Du er ikke kriminell light når du fører et kjøretøy som veier nærmere et tonn i forferdelig fart eller ut i motsatt fil. ''De to omkomne er en 52 år gammel kvinne og hennes 57 år gamle mann. Ekteparet er fra Bergen, og var på vei østover da ulykken skjedde. '' ''- Bilen som var vei østover fra Bergen har i et forbikjøringsfelt kjørt forbi en lang kø med biler. På toppen av bakken ble det trangt, og bilen prøvde å tvinge seg inn foran den siste bilen i køen. Det ble for trangt og bilen traff den første bilen i køen og fikk en sleng på seg og føyk rundt. Føreren mistet kontrollen, og dermed kom bilen over i motsatt kjørebane og traff bilen som kom i motgående retning, forklarer Klausen. '' http://www.nettavisen.no/nyheter/article2721813.ece 0 Siter
cecily Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Kjempesympatisk utsagn når en jente på 12 har mistet begge foreldrene sine. Det er ingen som fortjener å dø fordi de gjør en dum og uheldig feilvurdering. Hadde du sagt det samme hvis det var noen du kjente som døde kanskje? I alle dager! Har du skjønt hva jeg skrev? 0 Siter
cecily Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Det var føreren av stasjonsvognen som foretok forbikjøringen. Uansett finner jeg det utrolig upassende å sammenlikne kombinasjonen av uforsvarlig forbikjøring og en stor dose uflaks, med forsettlig eller overlagt drap. En skal ikke ha flaks eller ikke uflaks når en utfører en forbikjøring. En skal ha 100 % kontroll. Ligger bilene tett, da får en søren tute bare vente. En MÅ ta med i beregningen at den eller de bilene en har tenkt å passere er vanskelige å kjøre forbi, til og med øker farten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.