Gjest johannessen Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 Jeg og kjæresten stopper i Oslo på gjennomreise på onsdag og blir til fredag. Forslag til hva vi kan/bør gjøre mens vi er der? 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 Kommer litt an på hva dere er interessert i da... :-) Sjekk ut www.aktivioslo.no 0 Siter
Gjest Hollenderen Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 Dere kan f.eks. ta en tur langs Akerelva og se på alle asylsøkerene som henger der. Hva de driver med vet jeg ikke... 0 Siter
Gjest Hollenderen Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 Dere kan f.eks. ta en tur langs Akerelva og se på alle asylsøkerene som henger der. Hva de driver med vet jeg ikke... Akerselva 0 Siter
morsan Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 Hvis dere er interessert i kveldsunderholdning, vil jeg på det sterkeste anbefale Dagfinn Lyngbøs show på Latter. Men vet ikke om den går akkurat de dagene dere er her, da. 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 Hvis dere er interessert i kveldsunderholdning, vil jeg på det sterkeste anbefale Dagfinn Lyngbøs show på Latter. Men vet ikke om den går akkurat de dagene dere er her, da. Evolusjon? Ja, det var utrolig bra! :-)) 0 Siter
morsan Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 Evolusjon? Ja, det var utrolig bra! :-)) jeg hadde fysisk vondt i magen og kjeven etter å ha ledd konstant under hele forestillingen, og øyensminken hadde fullstendog rent bort:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.