Line Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 Pastor Eric Camden segnet om ved bilen sin, etter å ha møtt en gammel kjenning, en svart mann jeg ikke husker navnet på, ved bilen sin. Han ba pastoren be Gud om bare én ting for seg selv, be om at han fikk leve lenger. Dette gjorde pastoren, og dermed segnet han om ved bilen, og episoden sluttet. I går var jeg på jobb, og fikk ikke sett fortsettelsen. Hva skjedde? Håper det ikke er bare meg som er helt oppslukt av serien der! 0 Siter
Gjest Tufsen og Tullemor Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 Er ikke det bare gamle episoder som går no? 0 Siter
Line Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Skrevet 4. oktober 2009 Er ikke det bare gamle episoder som går no? Det er nå mulig, men de er ikke gamle for meg... går på tv2. 0 Siter
Gjest Tufsen og Tullemor Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Det er nå mulig, men de er ikke gamle for meg... går på tv2. Ok. Fulgte med før jeg også :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.