mosj Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 Den sangen som Mia Gundersen dansa til var det noe kjent med, og får ikke fred før jeg finner ut av det:-) Er ikke den fra en kjent film? Noen som vet? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 Paula Abdul. Låta heter Rush, rush. 0 Siter
Gjest Gamle tider Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 Paula Abdul. Låta heter Rush, rush. Da livet var enkelt og til dels godt. 0 Siter
mosj Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Skrevet 3. oktober 2009 Paula Abdul. Låta heter Rush, rush. Ja selvfølgelig, takk skal du ha:-) Men til hvilken film? Eller er det jeg som roter? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 Da livet var enkelt og til dels godt. Jepp. Sommeren 1991. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 Ja selvfølgelig, takk skal du ha:-) Men til hvilken film? Eller er det jeg som roter? Nei, jeg tror ikke den var med i noen film, men den hadde vel noe svart-hvitt James Dean-greier i musikkvideoen? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.