Gå til innhold

kles skift.

Anbefalte innlegg

Gjest Maniana
Skrevet

Skifter dere klær hver dag?

Det gjør ikke jeg,skifter når klærne er skitne. Men har lagt merke til at mange damerskifter klær hver dag,vasker de kærne også hver dag?

Lurer på det,og om de legger merke til at jeg ikke skifter hver dag?

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

6

• jubalong70

2

• Lillemus

1

• meg__123!

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg skifter når klærne er skitne, men det betyr ikke at jeg bruker samme plagget flere dager på rad - man kan jo bytte mellom flere. :o)

Gjest regnværsberta
Skrevet

Ja, skifter stort sett hver dag, men jeg vasker dem ikke etter én dags bruk. De henges pent tilbake i skapet. Bruker dem gjerne både to og tre dager alt ettersom før jeg vasker dem, men så å si aldri dag etter dag. Og ja, jeg legger merke til hvem som bytter og hvem som ikke bytter ;) Men det betyr ikke at jeg synes det er noe negativt altså :) Jeg er bare observant ;))

Gjest Niccola
Skrevet

Dette kommer jo an på hvor mye klærne brukes da. Klær som sitter innerst bytter jeg som regel hver dag, Men jeg har uniform på jobb, og bruker bare koseklær er hjemme, så det tar en stund før jeg sliter/skitner til klærne.

Hverdgsklær brukes dermed som regel kun 1,5 time om morgenen før jeg kommer på jobb og skifter, og ca 30 min etter jobb, før jeg kommer hjem og hopper i joggeklærne.

Gjest Maniana
Skrevet

Jeg skifter når klærne er skitne, men det betyr ikke at jeg bruker samme plagget flere dager på rad - man kan jo bytte mellom flere. :o)

Legger du klærne inn i skapet igjen etter at du har brukt dem?

Har tenkt på det,at jeg kanskje skulle skifte klær hver dag,men kan ikke vaske rene klær. De blir ikke skitne etter en dag.

Gjest Maniana
Skrevet

Ja, skifter stort sett hver dag, men jeg vasker dem ikke etter én dags bruk. De henges pent tilbake i skapet. Bruker dem gjerne både to og tre dager alt ettersom før jeg vasker dem, men så å si aldri dag etter dag. Og ja, jeg legger merke til hvem som bytter og hvem som ikke bytter ;) Men det betyr ikke at jeg synes det er noe negativt altså :) Jeg er bare observant ;))

Ok ;-)

Men jeg røyker,det er vel derfor jeg ikke vil ha dem inn i skapet igjen etter en dags bruk. Bra du ikke tror at folk er urenslige da,selv om de ikke skifter hver dag.

Gjest Maniana
Skrevet

Dette kommer jo an på hvor mye klærne brukes da. Klær som sitter innerst bytter jeg som regel hver dag, Men jeg har uniform på jobb, og bruker bare koseklær er hjemme, så det tar en stund før jeg sliter/skitner til klærne.

Hverdgsklær brukes dermed som regel kun 1,5 time om morgenen før jeg kommer på jobb og skifter, og ca 30 min etter jobb, før jeg kommer hjem og hopper i joggeklærne.

Slik som du gjør det tror jeg mange gjør det,desier de går i joggeklær hjemme fordi det er behagelig. Jeg pleier å gå i behagelige klær uansett jeg,men jeg jobber ikke da ;-)

Gjest regnværsberta
Skrevet

Ok ;-)

Men jeg røyker,det er vel derfor jeg ikke vil ha dem inn i skapet igjen etter en dags bruk. Bra du ikke tror at folk er urenslige da,selv om de ikke skifter hver dag.

''Bra du ikke tror at folk er urenslige da,selv om de ikke skifter hver dag.''

Kunne ikke falt meg inn!! ;)

Gjest Maniana
Skrevet

''Bra du ikke tror at folk er urenslige da,selv om de ikke skifter hver dag.''

Kunne ikke falt meg inn!! ;)

Bra ;-)

For de skifter nok undertøy sikkert.

Gjest søtmons
Skrevet

Bukser bruker jeg flere dager, men andre klær som sitter inntil kroppen vaskes etter en gangs bruk.

Skrevet

Samme her.

Jeg prøver å variere ved ikke å bruke de samme klærne på jobb to dager på rad. Jeg har en kollega, som jeg på ingen måte mistenker for urenslighet, men hvis hun har nytt skjørt bruker hun det gjerne flere dager på rad. Jeg ville ikke gjort det.

Gjest Maniana
Skrevet

Bukser bruker jeg flere dager, men andre klær som sitter inntil kroppen vaskes etter en gangs bruk.

Men blir det skittent etter en dag da?

Hvis man svtter blir det kanskje det,men jeg svetter ikke noe særlig.

Skrevet

Jeg er mer for teknikken med å lukte og se på plagget om vask er nødvendig, enn å ha faste regler for hvilke plagg som skal vaskes etter x antall dagers bruk.

Gjest Maniana
Skrevet

Jeg er mer for teknikken med å lukte og se på plagget om vask er nødvendig, enn å ha faste regler for hvilke plagg som skal vaskes etter x antall dagers bruk.

Du har et poeng der,jeg pleier å lukte under armene på klærne mine. Lukter det ikke svette er de rene nok for meg ;-)

Men så er det hva andre tenker,hehe!

Gjest søtmons
Skrevet

Direkte skittent er det neppe, men jeg synes det fort setter seg en kroppslukt i klærne.

Skrevet

Jeg har som regel noen klær jeg slenger rundt i huset med. Så bytter jeg klær om jeg skal ut. Kan godt gå med samme klærene et par dager ja.

:0)

Skrevet

Jeg skifter klær så og si hver dag, men kan godt henge noe på vent så lenge det ikke er skittent. Kan da bruke det noen dager etter.

Gjest Maniana
Skrevet

Direkte skittent er det neppe, men jeg synes det fort setter seg en kroppslukt i klærne.

Ja,og andre lukter. Matlukt og røyklukt..

Gjest Maniana
Skrevet

Jeg skifter klær så og si hver dag, men kan godt henge noe på vent så lenge det ikke er skittent. Kan da bruke det noen dager etter.

Har iallefall fått oppklart det da,folk vasker ikke klær hver dag selv om de skifter hver dag ;)

Gjest Maniana
Skrevet

Jeg har som regel noen klær jeg slenger rundt i huset med. Så bytter jeg klær om jeg skal ut. Kan godt gå med samme klærene et par dager ja.

:0)

Det er bra ;-)

Er mest damer som skifter ofte har jeg merket,menn og barn går ofte i det same til det er skittent.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...