Gå til innhold

kles skift.

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

De får gjerne på en joggebukse som kan brukes flere ettermiddager om den ikke grises ut. Sokkene og genseren brukes gjerne dagen etter.

Lager ikke mer klesvask for meg selv enn nødvendig, altså :-)

''Sokkene og genseren brukes gjerne dagen etter.''

Hehe, her er det nettopp sokkene og genseren som må skiftes ofte, det øvrige brukes lengre.

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

6

• jubalong70

2

• Lillemus

1

• meg__123!

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Elextra
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1254679768' post='4224407]

''For å si det slik, jeg legger merke til det om noen bruker samme klær 10-12 dager på rad, slik en tidligere kollega gjorde.''

*usj* Jeg lurer på om dere kolleger noen gang tok det opp med vedkommende? Har en plagsom sak vandrende rundt...

'' Jeg lurer på om dere kolleger noen gang tok det opp med vedkommende? ''

Ikke så vidt jeg vet, han var ikke blant mine nærmeste kolleger (heldigvis). Tror han var klar over at noen reagerte på hans få klesskift, men at han syntes dette heller sa noe om andres forfengelighet *S*. Kunne fortalt mye om denne spesielle kolleagaen... ;).

Skrevet

Har iallefall fått oppklart det da,folk vasker ikke klær hver dag selv om de skifter hver dag ;)

Nemlig :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...