Gjest Elextra Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 De får gjerne på en joggebukse som kan brukes flere ettermiddager om den ikke grises ut. Sokkene og genseren brukes gjerne dagen etter. Lager ikke mer klesvask for meg selv enn nødvendig, altså :-) ''Sokkene og genseren brukes gjerne dagen etter.'' Hehe, her er det nettopp sokkene og genseren som må skiftes ofte, det øvrige brukes lengre. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1254679768' post='4224407] ''For å si det slik, jeg legger merke til det om noen bruker samme klær 10-12 dager på rad, slik en tidligere kollega gjorde.'' *usj* Jeg lurer på om dere kolleger noen gang tok det opp med vedkommende? Har en plagsom sak vandrende rundt... '' Jeg lurer på om dere kolleger noen gang tok det opp med vedkommende? '' Ikke så vidt jeg vet, han var ikke blant mine nærmeste kolleger (heldigvis). Tror han var klar over at noen reagerte på hans få klesskift, men at han syntes dette heller sa noe om andres forfengelighet *S*. Kunne fortalt mye om denne spesielle kolleagaen... . 0 Siter
jubalong70 Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Har iallefall fått oppklart det da,folk vasker ikke klær hver dag selv om de skifter hver dag Nemlig 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.