Gå til innhold

Menskopp - så genialt!

Anbefalte innlegg

Gjest pushwagner
Skrevet

Sååå mange ganger jeg har lest om denne menskoppen og syntes det har hørtes så forferdelig ekkelt ut, og tenkt at nei; dette kommer jeg aldri til å prøve....! Men til slutt endte det opp med at jeg prøvde, og nå er jeg sååå fornøyd. Kommer aldri til å gå tilbake til bind eller tamponger. Ok da, litt ekkelt er det fortsatt, det er ikke mange dager jeg har brukt det. Men fordelene er så mange allerede. Aldri mer bytte tamponger hver 2. time, lekkasjer, doplanlegging, stå opp om natten, kløe og sopp. Hurra for å prøve nye ting!:)

Gjest Niccola
Skrevet

Den er kjempebra, skulle ønske jeg klarte å bruke den. Prøvd og prøvd og prøvd, måneder i strekk, to ulike typer, men den holder ikke tett hos meg dessverre. Rart.

Misunner deg litt :-)

Gjest pushwagner
Skrevet

Den er kjempebra, skulle ønske jeg klarte å bruke den. Prøvd og prøvd og prøvd, måneder i strekk, to ulike typer, men den holder ikke tett hos meg dessverre. Rart.

Misunner deg litt :-)

Det var rart, at den ikke er tett..... Den finnes i to størrelser, du har ikke kjøpt for liten vel? Leste masse om det i et annet forum, husker at noen var problemer med lekkasje fordi de plasserte den for langt opp. Kan det være noe slikt?

Gjest Maniana
Skrevet

Det der forstår ikke jeg meg på. Blør så forferdelig mye,tror ikke det hadde hjulpet og stappet en kopp oppi der. Må nok gå tilbake til p.spøyta,mister for mye blod og blir slapp og sliten..

Gjest Niccola
Skrevet

Det der forstår ikke jeg meg på. Blør så forferdelig mye,tror ikke det hadde hjulpet og stappet en kopp oppi der. Må nok gå tilbake til p.spøyta,mister for mye blod og blir slapp og sliten..

Når du blør mye så tømmer du den bare litt oftere.

Men om du har menoragi og får jernmangel, er det sikkert best å bruke hormoner ja. :-)

Gjest Maniana
Skrevet

Når du blør mye så tømmer du den bare litt oftere.

Men om du har menoragi og får jernmangel, er det sikkert best å bruke hormoner ja. :-)

Ja,tror nok det ;-)

Segner sammen så ofte i forbindelse med blødninger,klarer ingenting og må bare legge meg. Godt jeg har fått legetime,er redd noe er galt.

Gjest Niccola
Skrevet

Det var rart, at den ikke er tett..... Den finnes i to størrelser, du har ikke kjøpt for liten vel? Leste masse om det i et annet forum, husker at noen var problemer med lekkasje fordi de plasserte den for langt opp. Kan det være noe slikt?

Neida. Riktig størrelse. Og to ulike typer (Den ene het vel Keeper og den andre Moon Cup, tror jeg?)

Det fungerte bare ikke, enkelte dager gjorde jeg ikke annet enn å fly frem og tilbake på do for å justere koppen fordi det lakk. Ville så gjerne få det til, siden jeg lett får sopp av tampong, og ikke tåler hormonell prevensjon. :-(

Skrevet

Fy fader, det der høres bare kvalmt ut.. Kunne jeg aldri tenkt meg å prøve... :0/

Men for all del, godt det funker for deg da.

Gjest pushwagner
Skrevet

Fy fader, det der høres bare kvalmt ut.. Kunne jeg aldri tenkt meg å prøve... :0/

Men for all del, godt det funker for deg da.

Det er strengt tatt ikke mer kvalmende enn å dytte oppi tamponger eller gå med blodige bind. For ikke å snakke om miljøvennlig og bedre for kroppen enn tamponger som samler på bakterier. Bare en vanesak vet du:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...