Gjest Kristiansand min by Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 Æ e født her i Kristiansand, å æ sier'ke sånn for å kyde. Men si åffer en by har ei gade med ry mere lens for all plett å all lyde? Så ha'dde sålenge, hils, å farvel. Æ ser dæ på Markens i kveld. Heile Markens i Kristiansand er ei travel og triveli gade. I fra knøttane små å te gamle og grå her vi trasker vårt livs promenade. Så ha'dde sålenge, hils, å farvel. Æ ser dæ på Markens i kveld. Æ har lidd mæ i Kristiansand, æ har relta håler i Tresse. Æ har flydd som en hond etter pigan på Lund, sparka foddball på Oddermarksgresset. Så ha'dde sålenge, hils, å farvel. Æ ser dæ på Markens i kveld. Æ blei gift her i Kristiansand, her vi alle e' flade i haue. Å i brøllupets hus åd vi blaudis, drakk brus, så foreldran' va langtifra snaue. Så ha'dde sålenge, hils, å farvel. Æ ser dæ på Markens i kveld. Æ har jobb her i Kristiansand, skoffer sne når det raber fra taget. Og når solstrålan' svir i den gade vi lir' er min jobb å ta timan' a'dage. Så ha'dde sålenge, hils, å farvel. Æ ser dæ på Markens i kveld Æ ska dau her i Kristiansand, å begraves ved Oddernes Kjærke. Og ved Himmelrigs port vil æ sleppe inn fort for mit språg gjørr'an bli som ei lerke. Så ha'dde sålenge, hils, å farvel. Æ ser dæ på Markens i kveld 0 Siter
Gjest prust Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 Hvorfor drar du til syden - Mallorca, Costa del Sol, når selv vi eier et paradis, med sol i tudende fold? Sørlandet er stedet, sjø og solgangsbris, brune, nagne kropper i vårt sommerparadis! Sommer her sør - Ååå! (og så kommer beskrivlesen av årets juli og august...) 0 Siter
Gjest Kristiansand min by Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 Hvorfor drar du til syden - Mallorca, Costa del Sol, når selv vi eier et paradis, med sol i tudende fold? Sørlandet er stedet, sjø og solgangsbris, brune, nagne kropper i vårt sommerparadis! Sommer her sør - Ååå! (og så kommer beskrivlesen av årets juli og august...) Jeg har aldri vært i syden. Jeg har aldri flydd med et rutefly. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 Jeg har aldri vært i syden. Jeg har aldri flydd med et rutefly. Jeg har hatt tre sydenturer - men det har ikke vært om sommeren. I går var det nydelig seinsommerstemning ved sjøen - i dag har det jo vært skikkelig ruskevær!!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.