Gjest kan_jeg_det?? Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 Har en god venninne. Vi har kjent hverandre i flere år og nå ønsker jeg å vise hvor takknemlig jeg er. Vi har hjulpet hverandre igjennom mye her i livet. Ønsker å kjøpe noe til henne,. Men har også fått tips om å finne på noe sammen med henne. Vil ikke at hun skal føle seg brydd eller at hun må gi noe tilbake, men ønsker bare å vise hvor mye hun har hjulpet meg. Noen som har forslag til hva jeg kan gi eller om vi bør gjøre noe sammen? Vi er begge i slutten av 20 årene om det har noe å si. 0 Siter
Liliaceae Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 Hvis det er slik at du ikke ønsker at hun skal gjengjelde gaven, ville jeg tatt henne med på en opplevelse sammen. Alt fra kinotur, teatertur, konsert, be henne på middag eller annet.. 0 Siter
signaturløs Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 Kanskje du kunne gitt en engel til henne? Mange flotte englefigurer å få kjøpt. En engel symboliserer jo en hjelper. Opprinnelig fra Gud, men med tiden er engler blitt mer verdsliggjort. Så om du gir venninna di en engel (fordi hun kanskje minner deg om en), tror jeg ikke hun vil tro at du er nlitt "religiøs". ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.