Gå til innhold

Gave?

Gjest kan_jeg_det??

Anbefalte innlegg

Gjest kan_jeg_det??
Skrevet

Har en god venninne. Vi har kjent hverandre i flere år og nå ønsker jeg å vise hvor takknemlig jeg er. Vi har hjulpet hverandre igjennom mye her i livet.

Ønsker å kjøpe noe til henne,. Men har også fått tips om å finne på noe sammen med henne.

Vil ikke at hun skal føle seg brydd eller at hun må gi noe tilbake, men ønsker bare å vise hvor mye hun har hjulpet meg.

Noen som har forslag til hva jeg kan gi eller om vi bør gjøre noe sammen?

Vi er begge i slutten av 20 årene om det har noe å si.

Skrevet

Hvis det er slik at du ikke ønsker at hun skal gjengjelde gaven, ville jeg tatt henne med på en opplevelse sammen.

Alt fra kinotur, teatertur, konsert, be henne på middag eller annet..

Skrevet

Kanskje du kunne gitt en engel til henne? Mange flotte englefigurer å få kjøpt. En engel symboliserer jo en hjelper.

Opprinnelig fra Gud, men med tiden er engler blitt mer verdsliggjort. Så om du gir venninna di en engel (fordi hun kanskje minner deg om en), tror jeg ikke hun vil tro at du er nlitt "religiøs". ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...