Gå til innhold

Han sjekker opp andre på nettet

Anbefalte innlegg

Gjest anonym this time
Skrevet

Jeg møtte en mann for nesten tre måneder siden på nettet og vi har hatt det fint sammen etter hva jeg trodde. Nå har jeg oppdaget at han fortsetter å sjekke der og invitere damer på en kopp kaffe osv. Jeg føler meg som et hull hvor menn kan komme og tømme seg når det passer. Som en som er billigere enn en hore. Jeg har grått øynene ut av hodet i kveld.

Skrevet

Huff, jeg blir fysisk dårlig og begynner å gråte når jeg nærmer meg nettdating. Jeg mistet all min verdighet i jakten på en mann som kunne bli glad i meg. Nå har jeg valgt å ikke utsette meg for mer fornedrende opplevelser og har det mye bedre psykisk med meg selv.

Jeg har bare et råd til deg, og det er å kutte han ut. Han har deg på gress inntil noe bedre dukker opp. Utrolig vondt, men veldig vanlig.

Jeg har hatt profil ute som aldri kommer noe respons på, p.g.a min klare tekst om hva jeg faktisk er ute etter. Jeg har lagt ut profil på sexdating der jeg skriver om uforpliktende sex og morro, mailboksen min blir sprengt. Artig, men tragisk å finne det ut.

Skrevet

Hvorfor skal du føle deg billig og dårlig grunnet hans dårlige oppførsel?

Han er bare en av mange frosker som du måtte kysse, hvis du skal håpe å møte en prins.

Skrevet

Hvorfor skulle du føle deg som en hore fordi han oppfører seg dårlig? Dette handler om hans karakter ikke din...La han seile sin egen sjø, og gå videre i livet...:-)

Gjest anonym this time
Skrevet

Hvorfor skulle du føle deg som en hore fordi han oppfører seg dårlig? Dette handler om hans karakter ikke din...La han seile sin egen sjø, og gå videre i livet...:-)

Jeg føler meg som en som er billigere enn en hore. Ikke som en hore, men jeg elsker han rett og slett.

Gjest anonym this time
Skrevet

Hvordan fant du ut dette?

fordi han viste en venninne interesse på nettet og vil møte henne over en kopp kaffe. Han har mange forklaringer nå og er veldig ydmyk og bøyd.

Gjest anonym this time
Skrevet

Hvorfor skal du føle deg billig og dårlig grunnet hans dårlige oppførsel?

Han er bare en av mange frosker som du måtte kysse, hvis du skal håpe å møte en prins.

Jeg elsker han uansett om han er frosk eller ikke. Han får en sjanse til.

Gjest anonym this time
Skrevet

Huff, jeg blir fysisk dårlig og begynner å gråte når jeg nærmer meg nettdating. Jeg mistet all min verdighet i jakten på en mann som kunne bli glad i meg. Nå har jeg valgt å ikke utsette meg for mer fornedrende opplevelser og har det mye bedre psykisk med meg selv.

Jeg har bare et råd til deg, og det er å kutte han ut. Han har deg på gress inntil noe bedre dukker opp. Utrolig vondt, men veldig vanlig.

Jeg har hatt profil ute som aldri kommer noe respons på, p.g.a min klare tekst om hva jeg faktisk er ute etter. Jeg har lagt ut profil på sexdating der jeg skriver om uforpliktende sex og morro, mailboksen min blir sprengt. Artig, men tragisk å finne det ut.

Han har vært i kontakt med meg i dag på SMS, facebook og også ringt meg. Han er på vei hjem og er ydmyk og ber om forlatelse. Jeg elsker han og har tenkt å gi han en sjanse til

Skrevet

fordi han viste en venninne interesse på nettet og vil møte henne over en kopp kaffe. Han har mange forklaringer nå og er veldig ydmyk og bøyd.

Uffda synes dette høres ut som en dårlig start. Men du får kjenne på mavefølelsen etterhvert, og om du stoler på han.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...