lu30 Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Hva er det med den mannen ? Eller er det media ? Leser jo så mye rart om han,begynner å lure. 0 Siter
Gjest To to to to Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Han er ærlig. Forstår godt han er deprimert over å være en del av kongefamilien. Hans ekteskap med Märtha Louise, datter av en aloholiker fra Kristiansand vest, varer ikke lenge. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Han er i alle fall veldig oppmerksomhetssøkende! Jeg har tenkt litt på at han kanskje blir deprimert av ikke å kunne være den som får mest oppmerksomhet hele tiden? At han blir trist av ikke å kunne uttale seg så fritt som han kunne før? 0 Siter
McLoud Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Han er ærlig. Forstår godt han er deprimert over å være en del av kongefamilien. Hans ekteskap med Märtha Louise, datter av en aloholiker fra Kristiansand vest, varer ikke lenge. Du verden. Din kjennskap til Kongefamilien er inngående skjønner jeg. Blander du persongalleriet litt her nå ? 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Du verden. Din kjennskap til Kongefamilien er inngående skjønner jeg. Blander du persongalleriet litt her nå ? Søndagsmorgenen kom nok litt tidlig på To to to to *flirer* 0 Siter
nick Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg tror han er lei seg fordi kan han ikke bare sitter i skapet, han er innelåst. Kansje han kan ringe Petter Stordalen? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg tror han er lei seg fordi kan han ikke bare sitter i skapet, han er innelåst. Kansje han kan ringe Petter Stordalen? *knegg* 0 Siter
morsan Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Han er ærlig. Forstår godt han er deprimert over å være en del av kongefamilien. Hans ekteskap med Märtha Louise, datter av en aloholiker fra Kristiansand vest, varer ikke lenge. ''Märtha Louise, datter av en aloholiker fra Kristiansand vest'' Kongen har vel alltid blitt regnet som å være "fra Asker", så vidt jeg vet. Hans drikkevaner eller u-vaner har jeg ingen oversikt over;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.