Gå til innhold

har du pokerfjes?

Anbefalte innlegg

Gjest best wishes
Skrevet

hvis du skulle vært med på "De ukjente" på NRK og latt som du hadde en utdannelse du ikke hadde, og bare liret av deg sprøyt, hadde du klart å la være å le?

Jeg tror ikke jeg hadde klart å holde meg. Hadde blitt avslørt ganske fort.

Skrevet

Jeg tror det kommer an på hva jeg skulle gjort. Jeg hadde nok lettere ledd hvis jeg hadde gjort en tabbe, slik som "optikeren" som ikke klarte å justere stolen, enn hvis jeg skulle ha faket en døvetolkning. Jeg lo godt av innlevelsen til han som gjorde det.

Jeg husker et tilsvarende program på svensk tv for en del år tilbake - der skulle en dame prøves som skredder, og det var nesten umulig å skjønne at hun ikke var det på den testen hun fikk. Hun har kanskje sydd litt selv? Hun la iallfall målebåndet selvsikkert rundt skulderen, snakket om sømmonn og stoffretning, lfstet mønsterarkene med knappenåler og klippet i vei.

En annen gang skulle en mann testes som saksofonist. Han stilte seg opp selvsikkert og nikket takten mens bandet spilte introen - han så meget overbevisende ut, helt til han begynte å spille LOL Det var jo bare falsk og feil. Absolutt ingen tvil om om at han ikke var saksofonist der nei;-)

De hadde i dette showet mentometerknapper slik at publikum i salen stemte på om de trodde på vedkommende, og merkelig nok var det 4-5-6 prosent som svarte at dde trodde han var saksofonist;-) Programlederen kommenterte tørt at det var de tonedøve.

Onsdag1365380628
Skrevet

Ja jeg har pokerfjes og vet å benytte meg av det...

Skrevet

Jeg tror det kommer an på hva jeg skulle gjort. Jeg hadde nok lettere ledd hvis jeg hadde gjort en tabbe, slik som "optikeren" som ikke klarte å justere stolen, enn hvis jeg skulle ha faket en døvetolkning. Jeg lo godt av innlevelsen til han som gjorde det.

Jeg husker et tilsvarende program på svensk tv for en del år tilbake - der skulle en dame prøves som skredder, og det var nesten umulig å skjønne at hun ikke var det på den testen hun fikk. Hun har kanskje sydd litt selv? Hun la iallfall målebåndet selvsikkert rundt skulderen, snakket om sømmonn og stoffretning, lfstet mønsterarkene med knappenåler og klippet i vei.

En annen gang skulle en mann testes som saksofonist. Han stilte seg opp selvsikkert og nikket takten mens bandet spilte introen - han så meget overbevisende ut, helt til han begynte å spille LOL Det var jo bare falsk og feil. Absolutt ingen tvil om om at han ikke var saksofonist der nei;-)

De hadde i dette showet mentometerknapper slik at publikum i salen stemte på om de trodde på vedkommende, og merkelig nok var det 4-5-6 prosent som svarte at dde trodde han var saksofonist;-) Programlederen kommenterte tørt at det var de tonedøve.

Jeg kunne ha vært en av de prosentene, og trodd han holdt på med jamming for jeg synes saxofon er helt forferdelig å høre på uansett.

Skrevet

Jeg kunne ha vært en av de prosentene, og trodd han holdt på med jamming for jeg synes saxofon er helt forferdelig å høre på uansett.

;-)

Dette var _virkelig_ "beyond" selv den verste jamming;-)

Gjest Niccola
Skrevet

Hadde jeg nok slitt med, klarer nesten ikke lure folk første april engang, jeg. Begynner bare å flire. Elendig til å juge, med andre ord :-)

Skrevet

Jeg er elendig til å lyve,så jeg tror nok jeg hadde røpet meg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...