Gå til innhold

Bil - hvilket merke/type?

Anbefalte innlegg

Gjest Introduksjon
Skrevet

Skjønnhet og skjønnhet... Det finnes da tøffere biler enn RAV4.

Men det er jo ikke en bil for uteliggere akkurat. Man må minst være lagerleder med mange års ansiennitet for å kjøpe en sånn.

Skrevet

Men det er jo ikke en bil for uteliggere akkurat. Man må minst være lagerleder med mange års ansiennitet for å kjøpe en sånn.

Tja - den kostet sitt, skal innrømme det, men her er det en kar som er nøktern med pengebruk (uten å være gjerrig), som har jobbet hardt i mange år og som har spart litt også. :o)

Gjest god plass
Skrevet

Vårt behov er minst 5 seter, så jeg hadde ikke kjøpt noen varebil ;-)

Jeg liker biler med god plass. F.eks. en VW Caravelle, Renault Grand Espace e.l.

Skrevet

Jeg har japsebil selv (ikke Toyota) og er veldig fornøyd med den, bare så det er sagt. :o) Men den er heller ikke bygget for store menn.

Vi har Hiace, så det er sikkert derfor jeg ikke har tenkt på akkurat dette ;)

candyqueen_83
Skrevet

Den er da ikke så dyr den. Bil koster jo.

candyqueen_83
Skrevet

Toyota? Min kjære har en RAV4 fra 2008 og angrer på kjøpet. Han er ikke veldig lang, ca. 179 cm, men setet er minst 10 cm for kort for lårene hans, han får ingen støtte under nederste del av lårene da de stikker utenfor setet og det er ubehagelig på langkjøring.

Den gamle Audien (A6) var mye bedre å sitte i.

Men hvorfor i all verden testet han ikke ut det før han kjøpte bilen? Trodde da det var normalt.

Skrevet

Men hvorfor i all verden testet han ikke ut det før han kjøpte bilen? Trodde da det var normalt.

*Hehe* Fordi han ikke tenkte på akkurat det da han prøvde bilen. Han er ikke av de lengste så det at bilsetet skulle være for kort var nok ikke i tankene hans i det hele tatt. Men han burde selvfølgelig tenkt på det, jeg er enig i det. :o)

candyqueen_83
Skrevet

*Hehe* Fordi han ikke tenkte på akkurat det da han prøvde bilen. Han er ikke av de lengste så det at bilsetet skulle være for kort var nok ikke i tankene hans i det hele tatt. Men han burde selvfølgelig tenkt på det, jeg er enig i det. :o)

Det er utrolig hvor forskjellige bilseter egentlig er. Hehe..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...