Gå til innhold

Potetskreller

Gjest Potetmos i lange baner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en slik effektiv? Tenker da på de som koster under 500,- kroner.

Skrevet

Kjøp heller en gulrotskreller (tror det er det de heter?).

Skrevet

Kjøp heller en gulrotskreller (tror det er det de heter?).

*Fnis* Ettersom trådstarter nevner en pris på max. 500,- så antar jeg vedkommende snakker om en elektrisk potetskreller og ikke en som du holder i hånden. ;o)

Skrevet

Jeg antar du snakker om en elektrisk potetskreller? Jeg sier bare en ting: skapfyll.

Det tar tid å bruke den, den skreller ikke helt prikkfritt og det tar mye tid å rengjøre den etterpå.

Skrevet

*Fnis* Ettersom trådstarter nevner en pris på max. 500,- så antar jeg vedkommende snakker om en elektrisk potetskreller og ikke en som du holder i hånden. ;o)

*rødme*

Sånn går det når man har vært bortreist hele helga og er stuptrøtt ;-))

Skrevet

Jeg antar du snakker om en elektrisk potetskreller? Jeg sier bare en ting: skapfyll.

Det tar tid å bruke den, den skreller ikke helt prikkfritt og det tar mye tid å rengjøre den etterpå.

Takk. Blir nok mer arbeid med å renholde den enn å skrelle poteter manuelt ja. Har dårlig erfaring med riskokere. Det blir nok på samme måte, men det er kjedelig å stå å skreller 10-20 poteter, men det blir nok en vane. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...