Gjest Potetmos i lange baner Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Er en slik effektiv? Tenker da på de som koster under 500,- kroner. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Kjøp heller en gulrotskreller (tror det er det de heter?). 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Kjøp heller en gulrotskreller (tror det er det de heter?). *Fnis* Ettersom trådstarter nevner en pris på max. 500,- så antar jeg vedkommende snakker om en elektrisk potetskreller og ikke en som du holder i hånden. ;o) 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg antar du snakker om en elektrisk potetskreller? Jeg sier bare en ting: skapfyll. Det tar tid å bruke den, den skreller ikke helt prikkfritt og det tar mye tid å rengjøre den etterpå. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 *Fnis* Ettersom trådstarter nevner en pris på max. 500,- så antar jeg vedkommende snakker om en elektrisk potetskreller og ikke en som du holder i hånden. ;o) *rødme* Sånn går det når man har vært bortreist hele helga og er stuptrøtt ;-)) 0 Siter
Gjest Potetmos i lange baner Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg antar du snakker om en elektrisk potetskreller? Jeg sier bare en ting: skapfyll. Det tar tid å bruke den, den skreller ikke helt prikkfritt og det tar mye tid å rengjøre den etterpå. Takk. Blir nok mer arbeid med å renholde den enn å skrelle poteter manuelt ja. Har dårlig erfaring med riskokere. Det blir nok på samme måte, men det er kjedelig å stå å skreller 10-20 poteter, men det blir nok en vane. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.