Gå til innhold

Føtter og armhuler

Gjest THe one stop solution for you as Management!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser du på dine føtter som Guds underverk, eller er de illeluktene og stygge? Jeg hater å ta på meg sokker fordi da får jeg et nærbilde av føttene mine.

Armhulene ser jeg lite til, men jeg kjenner lukta.

Skrevet

Gud har i alle fall stått bak større underverk enn mine føtter.

:- )

Gjest sjøstjerna
Skrevet

he-he.

Føtter har jeg aldri likt å se på. Neglene på føttene er _enda_ verre... Ugh

Eneste unntak er små barneføtter. De er så myke og fine så.

Skrevet

he-he.

Føtter har jeg aldri likt å se på. Neglene på føttene er _enda_ verre... Ugh

Eneste unntak er små barneføtter. De er så myke og fine så.

Kan du tenke deg et verre yrke en fotpleier ;-). Tenk å stelle beina til gud og hvermann, grøss.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Kan du tenke deg et verre yrke en fotpleier ;-). Tenk å stelle beina til gud og hvermann, grøss.

Ja, du sier noe.

Men det er jo fint at noen liker føtter da. ;-)

Skrevet

Sant nok! Men de starter alltid med å la kundene få et langt fotbad før de setter i gang med høvleriveravlereihurra! ;-)

Skrevet

Jepp - tenk å grave i ræva på folk hver dag... Takke meg til føtter! ;o)

Skrevet

Jeg synes føttene mine er fine, jeg :)

Armhulene er som de skal være de også..tror jeg? ;) Bruker jeg roll on så lukter det heller ikke...

Skrevet

Sant nok! Men de starter alltid med å la kundene få et langt fotbad før de setter i gang med høvleriveravlereihurra! ;-)

Ja, de gjør jo det. Jeg grøsser mest av hard hud, he he.

Gjest Elextra
Skrevet

Har ikke noe spesielet forhold til hverken føtter eller armhuler.

Gjest Noe her og noe der
Skrevet

He he. Armhulene mine er liksom bare der, har ikke noe større eller mindre forhold til dem

Bruker Sterilan armspray, er et helvete med flekker, men lukter skikkelig godt. Da er ikke armhuler noe skummelt lenger ;)

Føttene mine ja. I mange år så var de liksom "usj" eller noe i den duren. Men så traff jeg min mann, som elsker, og hater, føtter.

Han har litt fotfetisj eller sånn. Ser på alles føtter, kvinner og menn. Har veldig ide om hva som er pent og stygt, ville slitt veldig hvis jeg hadde stygge føtter for å si det sånn *ler*

Men jeg har altså, i følge fotfetisjen pene og søte føtter, og han elsker å stelle med dem. Han kan sitte og masere, gni, gnukke, stryke og stelle med føttene mine i timesvis foran tv og sånn, og det har selvsakt gjort sitt til at også jeg har fått et veldig greit forhold til føttene mine.

Jeg er dessuten, heldigvis, spart for det meste med lukt og sånn så jeg føler meg rimelig ren og grei på bena som regel, og det hjelper jo veldig da :D

Gjest Niccola
Skrevet

Jeg dusjer hver dag, så her har jeg ingen problemer.

Skrevet

Jeg dusjer hver dag, så her har jeg ingen problemer.

Tror ikke dem som har problemer med å se f eks føttene sine har det pga dårlig hygiene.

Skrevet

Tror ikke dem som har problemer med å se f eks føttene sine har det pga dårlig hygiene.

Jeg får kjøpe en skrubbestein tenker jeg. :)

Skrevet

Jeg liker ikke føttene mine. Har brede maskuline føtter, og brede stortær :-(

Mannen min sier at jeg sikkert hadde fungert ypperlig som kamel i ørken - eller at når jeg går på jord, så blir det lite jordpakking fordi arealet under føttene mine er så stort i forhold til vekta... ;-)

Men greit nok - det kunne vært verre.

Armhulene mine har jeg ikke noe forhold til - de er nå bare der de er!

Skrevet

Nå har jeg funet grunnen til at folk ikke vasker seg mellom tærne. De tåler ikke en gang å se på sine egne føtter!

Jeg elsker føtter, de er noe av det første jeg legger merke til på damene. Jo mindre, jo bedre. Sheila har str 34-35. Selv går jeg nesten alltid barbeint hjemme.

Str 42 og over er nesten ekskluderingsgrunn!

Skrevet

Nå har jeg funet grunnen til at folk ikke vasker seg mellom tærne. De tåler ikke en gang å se på sine egne føtter!

Jeg elsker føtter, de er noe av det første jeg legger merke til på damene. Jo mindre, jo bedre. Sheila har str 34-35. Selv går jeg nesten alltid barbeint hjemme.

Str 42 og over er nesten ekskluderingsgrunn!

Jeg har ikke sett på mye av de der oppfinner-programmene på tv2 (?), men fikk med meg deler av ett show, og der var det en dame som hadde funnet opp en "forvasker" til å legge på dusjgulvet fordi hun ikke klarte å ta på sine egne tær.

Jeg vet ikke om dette er hennes oppfinnelse, eller om noen andre hadde funnet opp den før, men den er uansett kjekk å ha også for de av oss som ikke har noen psykiske problemer mht å se på/ta på føttene;-)

http://www.enklereliv.no/assets/produktbilder/fotvask_md.jpg

Skrevet

Jeg har ikke sett på mye av de der oppfinner-programmene på tv2 (?), men fikk med meg deler av ett show, og der var det en dame som hadde funnet opp en "forvasker" til å legge på dusjgulvet fordi hun ikke klarte å ta på sine egne tær.

Jeg vet ikke om dette er hennes oppfinnelse, eller om noen andre hadde funnet opp den før, men den er uansett kjekk å ha også for de av oss som ikke har noen psykiske problemer mht å se på/ta på føttene;-)

http://www.enklereliv.no/assets/produktbilder/fotvask_md.jpg

skulle ikke være forvasker men fotvasker

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...