Gå til innhold

Føtter og armhuler

Gjest THe one stop solution for you as Management!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får kjøpe en skrubbestein tenker jeg. :)

Se link i svar til nick - en ypperlig fotvaskegreie som festes til dusjgulvet med sugekopper:-)

Gjest THe one stop solution for you as Management!
Skrevet

Nå har jeg funet grunnen til at folk ikke vasker seg mellom tærne. De tåler ikke en gang å se på sine egne føtter!

Jeg elsker føtter, de er noe av det første jeg legger merke til på damene. Jo mindre, jo bedre. Sheila har str 34-35. Selv går jeg nesten alltid barbeint hjemme.

Str 42 og over er nesten ekskluderingsgrunn!

http://media.photobucket.com/image/small%20feet/nisar75/chinese-small-feet-007.jpg

Gjest Niccola
Skrevet

Tror ikke dem som har problemer med å se f eks føttene sine har det pga dårlig hygiene.

Har to ganger i mitt liv hatt problemer med å se føttene mine, og det var da jeg var gravid.

Ellers er det tydelig noe ekstra som liger bak her, men for meg er disse kroppsdelene helt ok så lenge de er rene.

Skrevet

Synes jeg har søte føtter. :) GUbbelure sier lilletåa mi ligner en peanøtt. Har stort sett på neglelakk på tærne og smører føttene så jeg unngår træl. Folk med lange, gule negler eller tå-lo er ekkelt. Trener barbeint (alle gjør det) og der er det mye ekle tær å se.. *urk* Enkelte burde beholde sokka på.

Skrevet

Jeg er fornøyd med mine føtter.

Men jeg liker ikke herreføtter... Urk..

Armhulene mine er rene, hårfri og har ikke vondt lukt.

:0)

I

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...