Gå til innhold

Tilgang på bandasjemateriell...hvor???

Anbefalte innlegg

Gjest ss problematikk
Skrevet

Jeg har i perioder behov for f.eks. melolin kompresser i dimensjonen 10x20. Apotekene har ALDRI denne. Utvalget deres er elendig rett og slett.

Så hva gjør man? Kan apotekene bestille? Får de kjappere levert enn jeg får om jeg bestiller på nett fra hms-huset (laaaang tid den ene gangen jeg har bestilt noe der). Kan man få kjøpt bandasjemateriell på legekontorene?

Onsdag1365380628
Skrevet

Du bestiller på apoteket hva du trenger for denne gangen og flere ganger til og sørger for å ha et lager hjemme. I god tid før du er tom får du apoteket til å bestille opp nytt. Jeg har jobbet på et apotek og i de fleste tilfellene gikk det kjapt å bestille slikt til kunder. Legekontorene selger vel bare i liten utstrekning og i de tilfeller pasienten trenger dette etter behandling etc.

Skrevet

Jeg vil tro apoteket kan bestille for deg og siden du vet at du i perioder har bruk for så kan du jo prøve å be dem bestille så du har en stund? For de tåler vel å lagres?

Gjest Elextra
Skrevet

Har du en bandasjist i nærheten?

''Har du en bandasjist i nærheten?''

Finnes virkelig bandasjister? Trodde det var noe som bare eksisterte i reklamer, jeg *S*... "...finnes hos apotek og bandasjist"*

Skrevet

Ja, apoteken får det raskt om de bestiller. Snakk med de og sørg for at du har noen liggende hjemme hvis du bruker dette innimellom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...