Gå til innhold

Faen, jeg kunne ønske jeg var din elsker.

Anbefalte innlegg

Gjest Sukkerboy
Skrevet

Jeg ville gi deg alt og ta deg til høyder du ikke har opplevd før.,

Gjest Du kan godt bli min elsker! ;-)
Skrevet

Vil du? Åååå...høres deilig ut!!!

Skrevet

Det der fikk jeg på SMS fra en kompis i dag tidlig! *skeptisk*

Skrevet

Min far sa alltid: sjølskryt lukter det møkk av :)

hidi, the scorpion
Skrevet

Må det bannes i overskriften?

Synes det er fryktelig respektløs:(

Om du velger å banne i teksten , så er det din sak, men overskriften må vi alle lese.

Skrevet

Min far sa alltid: sjølskryt lukter det møkk av :)

''Min far sa alltid: sjølskryt lukter det møkk av :)''

Mulig det, men for mange er sjølskryt den eneste oppriktige skryt de får;-)

Skrevet

Om du velger å banne i teksten , så er det din sak, men overskriften må vi alle lese.

Spørs om det ikke er et forsøk på å oversette den gode gamle hit'en: "Damn, I wish I was your lover"... Uten at det gjør så stor forskjell i grunnen ;)

hidi, the scorpion
Skrevet

Spørs om det ikke er et forsøk på å oversette den gode gamle hit'en: "Damn, I wish I was your lover"... Uten at det gjør så stor forskjell i grunnen ;)

Jo for "damn" betyr å dømme....

Skal ikke være vanskelig, men det er faktisk ekkelt å lese slike ord om igjen og om igjen!

Takk for forståelsen;)

Skrevet

Banning høres alltid verre ut på egget språk enn på framandspråk;-)

Skrevet

(u/t)

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg hater banning, på eget eller andres språk! Gidder aldri å se filmer med mye banning, det ødelegger filmen for meg:(

Synes det er en uting som er blitt altfor vanlig...

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg er enig med deg, jeg liker heller ikke å lese banning. Men jeg syns godt man kan stå over inne i teksten også, dette er tross alt et åpent forum.

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg er enig med deg, jeg liker heller ikke å lese banning. Men jeg syns godt man kan stå over inne i teksten også, dette er tross alt et åpent forum.

Men da kan jeg la være å lese innholdet, men står det som overskrift, så må det leses hele tiden:(

Er jo ellers hundre prosent enig med deg, banning, hører ikke hjemme noen plass! Det forringer språket vårt, enkelt og greit;)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Men da kan jeg la være å lese innholdet, men står det som overskrift, så må det leses hele tiden:(

Er jo ellers hundre prosent enig med deg, banning, hører ikke hjemme noen plass! Det forringer språket vårt, enkelt og greit;)

Hvordan kan du vite at det er banning inne i innelgget før du åpner det?

Hvis det stod en advarsel i tittelen, er jeg enig. Da kan man banne i vei. Uten det vet jeg ikke hvilke innlegg jeg skal stå over pga banning før jeg har lest det.

hidi, the scorpion
Skrevet

Hvordan kan du vite at det er banning inne i innelgget før du åpner det?

Hvis det stod en advarsel i tittelen, er jeg enig. Da kan man banne i vei. Uten det vet jeg ikke hvilke innlegg jeg skal stå over pga banning før jeg har lest det.

Banner de i innlegget, så enten kommenterer jeg det eller går stille ut;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...