Gjest Sukkerboy Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg ville gi deg alt og ta deg til høyder du ikke har opplevd før., 0 Siter
Gjest Du kan godt bli min elsker! ;-) Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Vil du? Åååå...høres deilig ut!!! 0 Siter
Mrs D Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Det der fikk jeg på SMS fra en kompis i dag tidlig! *skeptisk* 0 Siter
Gjest billaa Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Min far sa alltid: sjølskryt lukter det møkk av 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Må det bannes i overskriften? Synes det er fryktelig respektløs:( Om du velger å banne i teksten , så er det din sak, men overskriften må vi alle lese. 0 Siter
morsan Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Min far sa alltid: sjølskryt lukter det møkk av ''Min far sa alltid: sjølskryt lukter det møkk av :)'' Mulig det, men for mange er sjølskryt den eneste oppriktige skryt de får;-) 0 Siter
sant å si Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Må det bannes i overskriften? Synes det er fryktelig respektløs:( Om du velger å banne i teksten , så er det din sak, men overskriften må vi alle lese. Spørs om det ikke er et forsøk på å oversette den gode gamle hit'en: "Damn, I wish I was your lover"... Uten at det gjør så stor forskjell i grunnen 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Spørs om det ikke er et forsøk på å oversette den gode gamle hit'en: "Damn, I wish I was your lover"... Uten at det gjør så stor forskjell i grunnen Jo for "damn" betyr å dømme.... Skal ikke være vanskelig, men det er faktisk ekkelt å lese slike ord om igjen og om igjen! Takk for forståelsen;) 0 Siter
morsan Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Spørs om det ikke er et forsøk på å oversette den gode gamle hit'en: "Damn, I wish I was your lover"... Uten at det gjør så stor forskjell i grunnen Banning høres alltid verre ut på egget språk enn på framandspråk;-) 0 Siter
morsan Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Banning høres alltid verre ut på egget språk enn på framandspråk;-) (u/t) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Banning høres alltid verre ut på egget språk enn på framandspråk;-) Jeg hater banning, på eget eller andres språk! Gidder aldri å se filmer med mye banning, det ødelegger filmen for meg:( Synes det er en uting som er blitt altfor vanlig... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Må det bannes i overskriften? Synes det er fryktelig respektløs:( Om du velger å banne i teksten , så er det din sak, men overskriften må vi alle lese. Jeg er enig med deg, jeg liker heller ikke å lese banning. Men jeg syns godt man kan stå over inne i teksten også, dette er tross alt et åpent forum. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg er enig med deg, jeg liker heller ikke å lese banning. Men jeg syns godt man kan stå over inne i teksten også, dette er tross alt et åpent forum. Men da kan jeg la være å lese innholdet, men står det som overskrift, så må det leses hele tiden:( Er jo ellers hundre prosent enig med deg, banning, hører ikke hjemme noen plass! Det forringer språket vårt, enkelt og greit;) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Men da kan jeg la være å lese innholdet, men står det som overskrift, så må det leses hele tiden:( Er jo ellers hundre prosent enig med deg, banning, hører ikke hjemme noen plass! Det forringer språket vårt, enkelt og greit;) Hvordan kan du vite at det er banning inne i innelgget før du åpner det? Hvis det stod en advarsel i tittelen, er jeg enig. Da kan man banne i vei. Uten det vet jeg ikke hvilke innlegg jeg skal stå over pga banning før jeg har lest det. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Hvordan kan du vite at det er banning inne i innelgget før du åpner det? Hvis det stod en advarsel i tittelen, er jeg enig. Da kan man banne i vei. Uten det vet jeg ikke hvilke innlegg jeg skal stå over pga banning før jeg har lest det. Banner de i innlegget, så enten kommenterer jeg det eller går stille ut;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.