Gjest Hagefrik Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg kjøpte en sekk hagesingel til kr 198 idag. Det var vel 20 kg. Var ikke det superdyrt. Søker på nettet, finner masse om singel, men ikke om priser! Noen som vet hva jeg bør betale for farget hagesingel ? Det skal være til en gangsti. Trenger ikke tonnevis for å si det slik, så det er praktisk for meg å hente i sekker, men 200 for en liten sekk var drøyt synes jeg. 0 Siter
morsan Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Dette kan jeg fint lite om, men jeg skulle tro at det er dyrere å kjøpe dette i sekkevis enn lassevis. Skal du ha til en hel gangsti, ville jeg vurdert å sjekke ut prisen på et helt lass. 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Skal du ha til en hel hagegang kjøper du ikke i små sekker, det er vel mer til små bed eller noe sånt. Større mengder kjøpes hos grustak og andre grusleverandører. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.