Gå til innhold

Hagesingel

Anbefalte innlegg

Gjest Hagefrik
Skrevet

Jeg kjøpte en sekk hagesingel til kr 198 idag. Det var vel 20 kg. Var ikke det superdyrt. Søker på nettet, finner masse om singel, men ikke om priser! Noen som vet hva jeg bør betale for farget hagesingel ? Det skal være til en gangsti. Trenger ikke tonnevis for å si det slik, så det er praktisk for meg å hente i sekker, men 200 for en liten sekk var drøyt synes jeg.

Skrevet

Dette kan jeg fint lite om, men jeg skulle tro at det er dyrere å kjøpe dette i sekkevis enn lassevis. Skal du ha til en hel gangsti, ville jeg vurdert å sjekke ut prisen på et helt lass.

Skrevet

Skal du ha til en hel hagegang kjøper du ikke i små sekker, det er vel mer til små bed eller noe sånt. Større mengder kjøpes hos grustak og andre grusleverandører.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...