Gå til innhold

Hvor kjøpe fin julebordkjole?

Gjest Snart begynner alle festlighetene :o)

Anbefalte innlegg

Gjest Snart begynner alle festlighetene :o)
Skrevet

På tide å bytte ut min fotside venn gjennom mange år, og med god samvittighet invistere i ny kjole. Er veldig glad i å handle fine klær på nettet, men blir helst til mine barn. Nå er det min tur, noen gode tips om hvor jeg kan finne en fin kjole til julebordet?

Skrevet

De har så og si fått inn selskapsklær i alle butikker nå, så bare å ta seg en tur på et shoppingssenter og begynne å prøve det! :) De har mye fint på Vero moda, Lindex, Kappahl, H&M, Lene V, Sorbet, Bik Bok (kanskje litt mer for den yngre garde). Mye silke, mye blonder og mye lilla, og som alltid svart. Utrolig mye fint å velge mellom. De har klær som passer for de fleste aldre, kort og langt, utringet eller ikke, stropper eller ikke.. mange fine sjal og boleroer å ha over også. Man må bare leite litt. :) God shopping!

Å besille selskapskjole/antrekk på nettet ville jeg ikke gjort. greit å se at antrekket sitter fint, også kan man finne andre ting til i flere butikker. smykker, hårpynt, sjal/bolero, og strømper. Trenger

Skrevet

De har så og si fått inn selskapsklær i alle butikker nå, så bare å ta seg en tur på et shoppingssenter og begynne å prøve det! :) De har mye fint på Vero moda, Lindex, Kappahl, H&M, Lene V, Sorbet, Bik Bok (kanskje litt mer for den yngre garde). Mye silke, mye blonder og mye lilla, og som alltid svart. Utrolig mye fint å velge mellom. De har klær som passer for de fleste aldre, kort og langt, utringet eller ikke, stropper eller ikke.. mange fine sjal og boleroer å ha over også. Man må bare leite litt. :) God shopping!

Å besille selskapskjole/antrekk på nettet ville jeg ikke gjort. greit å se at antrekket sitter fint, også kan man finne andre ting til i flere butikker. smykker, hårpynt, sjal/bolero, og strømper. Trenger ikke

Gjest majas mamma
Skrevet

Ville ikke kjøpt selskapskjole på nett. Veldig greit å se at de sitter bra før man bruker masse penger på en fin kjole. For å få en fin kjole lønner det seg å gå i litt finere forretninger enn de vanlige kjedebutikkene. Selv er jeg veldig begeistret for Streets of London, men det er jo avhengig av at du bor et sted hvor de har en slik i nærheten.

Skrevet

Har man perfekt kropp og det helt rette tilbehøret kan nok den kjolen være lekker.

I 9 av 10 tilfeller vil jeg tro den blir skikkelig "doris".

Man må ikke dille for mye med denne nei.

Egentlig liker jeg best stropper, så slippper jeg tenke på at alt er på plass. ;p

Skrevet

Man må ikke dille for mye med denne nei.

Egentlig liker jeg best stropper, så slippper jeg tenke på at alt er på plass. ;p

''Egentlig liker jeg best stropper, så slippper jeg tenke på at alt er på plass. ;p''

Jeg leste at Mia Gundersen bruker håndballklister under kjolen mens hun deltar i Skal vi danse";-) Og dette da i tillegg til stropper.

Skrevet

''Egentlig liker jeg best stropper, så slippper jeg tenke på at alt er på plass. ;p''

Jeg leste at Mia Gundersen bruker håndballklister under kjolen mens hun deltar i Skal vi danse";-) Og dette da i tillegg til stropper.

Ja, du det hørte jeg. Det var et godt tips. :0)

Skrevet

Ja, du det hørte jeg. Det var et godt tips. :0)

...men neppe særlig bra for kjolen, da, så for oss som både har litt mindre puppestell og som heller ikke slår seg såpass mye løs på dansegulvet som hun gjør, kan det jo være best å klare seg uten;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...