Gjest Niccola Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Har uekte Crocs som jeg bruker på jobb, brukte dem uten sokker i sommer, og det var ikke noe problem for min del.. Men så svetter jeg vanligvis ikke så mye på beina heller. Fotdeodorant? Er ikke litt av poenget med deo at man også skal svette mindre? Antiperspirant, altså. Blir man klam så finner man vel ut at dette ikke er noe for en, uten å måtte spørre på dol.. :-) 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 ''Fotdeodorant?'' Det kan vel hjelpe på lukten, men det verste ed å svette oppi skoa er jo at man blir _klam_. Synes iallfall Er ikke litt av poenget med deo at man også skal svette mindre? Antiperspirant, altså. Blir man klam så finner man vel ut at dette ikke er noe for en, uten å måtte spørre på dol.. :-) 0 Siter
morsan Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Er ikke litt av poenget med deo at man også skal svette mindre? Antiperspirant, altså. Blir man klam så finner man vel ut at dette ikke er noe for en, uten å måtte spørre på dol.. :-) ''Er ikke litt av poenget med deo at man også skal svette mindre? Antiperspirant, altså. '' Det er mulig! :-) Har ingen erfaring med fotdeo;-) ''Blir man klam så finner man vel ut at dette ikke er noe for en, uten å måtte spørre på dol.. :-)'' kan jo være greit å spørre, for hvis mange sier at man blir klam av å bruke crocks, så kan man jo la være å bruke store summer på innkjøp av slike sko? ;-) Vel og merke de _ekte_ da LOL! Litt komisk at flere i tråden understreker at de bruker de _ekte_. Akkurat som om det gjør skoene noe særlig bedre - stygge er de uansett...;-) 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 ''Er ikke litt av poenget med deo at man også skal svette mindre? Antiperspirant, altså. '' Det er mulig! :-) Har ingen erfaring med fotdeo;-) ''Blir man klam så finner man vel ut at dette ikke er noe for en, uten å måtte spørre på dol.. :-)'' kan jo være greit å spørre, for hvis mange sier at man blir klam av å bruke crocks, så kan man jo la være å bruke store summer på innkjøp av slike sko? ;-) Vel og merke de _ekte_ da LOL! Litt komisk at flere i tråden understreker at de bruker de _ekte_. Akkurat som om det gjør skoene noe særlig bedre - stygge er de uansett...;-) Sikkert viktig for noen det, ja. De er jo dyrere, så.. :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Mine (hytte-)crocks er faktisk rosa;-) Kjøpt litt på fleip, fordi jeg har en rosa sommerkjole som jeg typisk trekker over neglisjeen før jeg går og henter avisa om morgenen... eh ..formiddagen;.) Så kan jeg late som om jeg har stått opp for dagen;-) :-) Crocs skal ha kule farger 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Samme her.. Mine er lilla ) Kul farge 0 Siter
jubalong70 Skrevet 8. oktober 2009 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg har uekte crocks, og om man svetter i dem aner jeg ikke, for de brukes kun til ytterst korte turer rundt hytteveggen. Den maksimalt lengste turen er ned til postkassa, med en viss mulighet for å bli sett av max to naboer...,-) Hi, hi 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.