Gå til innhold

X-faktor.Dere som skal se reprise bør ikke lese

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

Da tror jeg Jan Fredrik trakk det lengste strået, og vant x-faktor :o) Tror Peters mister mange stemmer på at han ikke valgte Elin i dag. Og gruppene var jo ikke flinke i dag i det hele tatt. Heier på Chand og Tommy :o)

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

10

• Babette

10

• candyqueen_83

9

• Axcia

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Helt enig med deg. Peters valgte etter utseende mener jeg. Det blir feil.

Gjest Niccola
Skrevet

Elin har en flott stemme og masse talent, men hun er ingen sceneersonlighet. De ser etter en artist med full pakke.

candyqueen_83
Skrevet

Helt enig med deg. Peters valgte etter utseende mener jeg. Det blir feil.

Ja, han sikla jo etter jentene så det var tydelig at det betydde mest.

candyqueen_83
Skrevet

Elin har en flott stemme og masse talent, men hun er ingen sceneersonlighet. De ser etter en artist med full pakke.

Men et par av de han valgte hadde jo skingrende stemmer.

Gjest Niccola
Skrevet

Men et par av de han valgte hadde jo skingrende stemmer.

De har jeg ikke noe svar på egentlig, de går kanskje ikke til topps de heller.

candyqueen_83
Skrevet

De har jeg ikke noe svar på egentlig, de går kanskje ikke til topps de heller.

Tror ingen av hans går til topps.

Gjest Niccola
Skrevet

Tror ingen av hans går til topps.

Jeg håper på Gabrielle :-)

Skrevet

Tja. Jeg er ikke så sikker på at Elin er tøff nok. Det kan bli for mye gråt.

Men han nordtrønderen fra India er harry og synger ikke bra.

Skrevet

Jeg har bare sett på deler av ett av de innledende programmene. Er det slik at dommerne velger "hver sine", og at det ikke er en felles beslutning?

candyqueen_83
Skrevet

Jeg har bare sett på deler av ett av de innledende programmene. Er det slik at dommerne velger "hver sine", og at det ikke er en felles beslutning?

De trakk vel(?) om hvilken gruppe de fikk. Så plukket de i dag ut 4 hver fra sin gruppe. De skal være mentor for disse fire sine, og få en av dem til å vinne. Så da er det ikke noe felles vurdering.

Skrevet

De har fått tildelt hver sin gruppe med utøvere, og skal coache "sine"frem mot finalene. Dommerne konkurrerer også derfor mot hverandre i det videre.

Skrevet

De trakk vel(?) om hvilken gruppe de fikk. Så plukket de i dag ut 4 hver fra sin gruppe. De skal være mentor for disse fire sine, og få en av dem til å vinne. Så da er det ikke noe felles vurdering.

Ok, takk for info:-)

Skrevet

De har fått tildelt hver sin gruppe med utøvere, og skal coache "sine"frem mot finalene. Dommerne konkurrerer også derfor mot hverandre i det videre.

Skjønner:-) Når går de over til å ha show bare én gang i uka? Eller skkal de ikke det?

Gjest Niccola
Skrevet

Tja. Jeg er ikke så sikker på at Elin er tøff nok. Det kan bli for mye gråt.

Men han nordtrønderen fra India er harry og synger ikke bra.

Enig, han er altfor DDE.

Gjest Niccola
Skrevet

Skjønner:-) Når går de over til å ha show bare én gang i uka? Eller skkal de ikke det?

Jeg lurer mest på når de har tenkt å loppe seerne for sms-penger :-)

candyqueen_83
Skrevet

Jeg tror det er fra fredag av.

Skrevet

Ok, takk for info:-)

Peter Peters er en pen mann. Og både han og Mira Craig er veldig engasjerte og sympatiske som dommere.

candyqueen_83
Skrevet

Peter Peters er en pen mann. Og både han og Mira Craig er veldig engasjerte og sympatiske som dommere.

Syns ikke han er så veldig pen jeg da. Jan Fredrik har mer sjarm, selv om han heller ikke er billedskjønn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...