candyqueen_83 Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Da tror jeg Jan Fredrik trakk det lengste strået, og vant x-faktor ) Tror Peters mister mange stemmer på at han ikke valgte Elin i dag. Og gruppene var jo ikke flinke i dag i det hele tatt. Heier på Chand og Tommy ) 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Helt enig med deg. Peters valgte etter utseende mener jeg. Det blir feil. 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Elin har en flott stemme og masse talent, men hun er ingen sceneersonlighet. De ser etter en artist med full pakke. 0 Siter
Babette Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Men PP har pene tenner, det skal han ha. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Skrevet 7. oktober 2009 Helt enig med deg. Peters valgte etter utseende mener jeg. Det blir feil. Ja, han sikla jo etter jentene så det var tydelig at det betydde mest. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Skrevet 7. oktober 2009 Elin har en flott stemme og masse talent, men hun er ingen sceneersonlighet. De ser etter en artist med full pakke. Men et par av de han valgte hadde jo skingrende stemmer. 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Men et par av de han valgte hadde jo skingrende stemmer. De har jeg ikke noe svar på egentlig, de går kanskje ikke til topps de heller. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Skrevet 7. oktober 2009 De har jeg ikke noe svar på egentlig, de går kanskje ikke til topps de heller. Tror ingen av hans går til topps. 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Tror ingen av hans går til topps. Jeg håper på Gabrielle :-) 0 Siter
Babette Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Tja. Jeg er ikke så sikker på at Elin er tøff nok. Det kan bli for mye gråt. Men han nordtrønderen fra India er harry og synger ikke bra. 0 Siter
morsan Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg har bare sett på deler av ett av de innledende programmene. Er det slik at dommerne velger "hver sine", og at det ikke er en felles beslutning? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Skrevet 7. oktober 2009 Jeg har bare sett på deler av ett av de innledende programmene. Er det slik at dommerne velger "hver sine", og at det ikke er en felles beslutning? De trakk vel(?) om hvilken gruppe de fikk. Så plukket de i dag ut 4 hver fra sin gruppe. De skal være mentor for disse fire sine, og få en av dem til å vinne. Så da er det ikke noe felles vurdering. 0 Siter
Nikki Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg har bare sett på deler av ett av de innledende programmene. Er det slik at dommerne velger "hver sine", og at det ikke er en felles beslutning? De har fått tildelt hver sin gruppe med utøvere, og skal coache "sine"frem mot finalene. Dommerne konkurrerer også derfor mot hverandre i det videre. 0 Siter
morsan Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 De trakk vel(?) om hvilken gruppe de fikk. Så plukket de i dag ut 4 hver fra sin gruppe. De skal være mentor for disse fire sine, og få en av dem til å vinne. Så da er det ikke noe felles vurdering. Ok, takk for info:-) 0 Siter
morsan Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 De har fått tildelt hver sin gruppe med utøvere, og skal coache "sine"frem mot finalene. Dommerne konkurrerer også derfor mot hverandre i det videre. Skjønner:-) Når går de over til å ha show bare én gang i uka? Eller skkal de ikke det? 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Tja. Jeg er ikke så sikker på at Elin er tøff nok. Det kan bli for mye gråt. Men han nordtrønderen fra India er harry og synger ikke bra. Enig, han er altfor DDE. 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Skjønner:-) Når går de over til å ha show bare én gang i uka? Eller skkal de ikke det? Jeg lurer mest på når de har tenkt å loppe seerne for sms-penger :-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Skrevet 7. oktober 2009 Skjønner:-) Når går de over til å ha show bare én gang i uka? Eller skkal de ikke det? Jeg tror det er fra fredag av. 0 Siter
Babette Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Ok, takk for info:-) Peter Peters er en pen mann. Og både han og Mira Craig er veldig engasjerte og sympatiske som dommere. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Skrevet 7. oktober 2009 Peter Peters er en pen mann. Og både han og Mira Craig er veldig engasjerte og sympatiske som dommere. Syns ikke han er så veldig pen jeg da. Jan Fredrik har mer sjarm, selv om han heller ikke er billedskjønn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.