Gå til innhold

X-faktor.Dere som skal se reprise bør ikke lese

Anbefalte innlegg

Gjest Niccola
Skrevet

Syns ikke han er så veldig pen jeg da. Jan Fredrik har mer sjarm, selv om han heller ikke er billedskjønn.

Off.. jeg synes JF er slitsom å se på. Masende, PP har mye mer sjarm i mine øyne. :-)

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

10

• Babette

10

• candyqueen_83

9

• Axcia

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Syns ikke han er så veldig pen jeg da. Jan Fredrik har mer sjarm, selv om han heller ikke er billedskjønn.

Han kan du få billig av meg. Han er noe av det mest usjarmerende jeg kan tenke meg. Så tar jeg Peters.

candyqueen_83
Skrevet

Off.. jeg synes JF er slitsom å se på. Masende, PP har mye mer sjarm i mine øyne. :-)

Det er godt vi er forskjellige. Det er første gang jeg har sagt sjarm og JF i samme setning, men det var sammenlignet med PP ;O)

Skrevet

Og a propos øyne: Han har nydelige øyne.

Skrevet

Peter Peters er en pen mann. Og både han og Mira Craig er veldig engasjerte og sympatiske som dommere.

Husker han ikke fra det lille glimtet av et program jeg så;-)

Skrevet

Husker han ikke fra det lille glimtet av et program jeg så;-)

Det kommer nye sjanser. Han er ca. like gyllen i huden som Mira. Barbert eller skallet, vakre øyne og tenner. Og da mener jeg vakre tenner, ikke at han har tenner.

Skrevet

Det kommer nye sjanser. Han er ca. like gyllen i huden som Mira. Barbert eller skallet, vakre øyne og tenner. Og da mener jeg vakre tenner, ikke at han har tenner.

überbleika tenner.

Skrevet

Jeg hadde tålt en omgang med Jan Fredrik ;-D

Gjest Jomfru73
Skrevet

Tja. Jeg er ikke så sikker på at Elin er tøff nok. Det kan bli for mye gråt.

Men han nordtrønderen fra India er harry og synger ikke bra.

Elin eier jo ikke x-faktor. Sangstemme har hun men ikke x-faktor.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg var enig i utvelgelsen jeg da...

Du får lov til å være det. Hehe

Gjest Ikke helt enig nå
Skrevet

Peter brukte feil hode i utvelgelsen. Kåte bukken.

Hvordan i all verden kan noen her vite om han er kåt eller ikke.....

Ellers i x-faktor må dommerne se på flere ting som både stemmen, utsråling , personlighet m.m. Så sikkert vanskelig å være dommer, og vi får satse på at den beste vinner.

Gjest Niccola
Skrevet

Elin eier jo ikke x-faktor. Sangstemme har hun men ikke x-faktor.

Enig med du. Utrolig sympatisk personlighet, men ingen sceneartist.

AneM1365380603
Skrevet

Jan Fredrik har muligens mer erfaring med å se hva publikum ønsker. Jeg ser at noen mener at han trønderske inderen er harry, og må nesten si meg enig. Likevel funker det, og det er jo det som betyr noe.

Skrevet

Jeg har sett litt på kveldens program, og jeg er ikke sjarmert av Peter Peters. Generelt sett skal det mye til før jeg synes menn som er barbert på huet er fin - et klart unntak herfra er Erik Thorstvedt! :-)

Du skal få ha PP for deg selv - sammen med Rune Rudberg;-)

(Ps: Hun som sang "All this time" var bare helt gruuuusom!)

Skrevet

Jeg har sett litt på kveldens program, og jeg er ikke sjarmert av Peter Peters. Generelt sett skal det mye til før jeg synes menn som er barbert på huet er fin - et klart unntak herfra er Erik Thorstvedt! :-)

''Generelt sett skal det mye til før jeg synes menn som er barbert på huet er fin - et klart unntak herfra er Erik Thorstvedt! :-)''

*slafse* Og så han her:

http://dinmat.aftenposten.no/var/ezwebin_site/storage/images/media/images/ole-martin-alfsen2/537196-1-nor-NO/Ole-Martin-Alfsen.jpg

Skrevet

''Generelt sett skal det mye til før jeg synes menn som er barbert på huet er fin - et klart unntak herfra er Erik Thorstvedt! :-)''

*slafse* Og så han her:

http://dinmat.aftenposten.no/var/ezwebin_site/storage/images/media/images/ole-martin-alfsen2/537196-1-nor-NO/Ole-Martin-Alfsen.jpg

Det var da et grusomt bilde du fant, da, så dem som bare leser i denne tråden vil neppe være enig med deg! Men har man sett han på 4-retters middag snakker vi.....-)

Skrevet

Det var da et grusomt bilde du fant, da, så dem som bare leser i denne tråden vil neppe være enig med deg! Men har man sett han på 4-retters middag snakker vi.....-)

Var vanskelig å finne et fint bilde serru. :o) Men han er en aldri så liten lekkerbisken ja! ;o)

Skrevet

''Du skal få ha PP for deg selv - sammen med Rune Rudberg;''

Jeg takker for tilbudet, men det er noe med måten han flekker tenner på jeg ikke liker. I tillegg er han liten. Og selvsagt altfor ung for meg, gamle råskinnet.

Nå heier jeg på Stine Therese. Hun som sang den derre pokerfjeslåta på fredag. Veldig bra, og tøff låt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...