Gå til innhold

X-faktor.Dere som skal se reprise bør ikke lese

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Du skal få ha PP for deg selv - sammen med Rune Rudberg;''

Jeg takker for tilbudet, men det er noe med måten han flekker tenner på jeg ikke liker. I tillegg er han liten. Og selvsagt altfor ung for meg, gamle råskinnet.

Nå heier jeg på Stine Therese. Hun som sang den derre pokerfjeslåta på fredag. Veldig bra, og tøff låt.

'Jeg takker for tilbudet, men det er noe med måten han flekker tenner på jeg ikke liker.''

Enig - ikke særlig lekkert. Men det er likevel ganske mange andre negative ting jeg ville trukket fram ved han før det med tenna...;-)

'' I tillegg er han liten.''

Det visste jeg ikke, men forundrer meg ikke. Det er noe med små menn og trangen til å være ekstra macho....

'' Og selvsagt altfor ung for meg, gamle råskinnet.''

*he he* Han drar seg vel mot de 50 RR også, så kan ikke være så veldig mye yngre enn deg, da:-)

''Nå heier jeg på Stine Therese. Hun som sang den derre pokerfjeslåta på fredag. Veldig bra, og tøff låt.''

Jeg så på sist fredag, men klarer ikke å huske de forskjellige deltakerne fra hverandre.

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

10

• Babette

10

• candyqueen_83

9

• Axcia

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

''Du skal få ha PP for deg selv - sammen med Rune Rudberg;''

Jeg takker for tilbudet, men det er noe med måten han flekker tenner på jeg ikke liker. I tillegg er han liten. Og selvsagt altfor ung for meg, gamle råskinnet.

Nå heier jeg på Stine Therese. Hun som sang den derre pokerfjeslåta på fredag. Veldig bra, og tøff låt.

(her ble det bare tull med sitatene, men du skjønner vel likevel, håper jeg *S*)

Skrevet

'Jeg takker for tilbudet, men det er noe med måten han flekker tenner på jeg ikke liker.''

Enig - ikke særlig lekkert. Men det er likevel ganske mange andre negative ting jeg ville trukket fram ved han før det med tenna...;-)

'' I tillegg er han liten.''

Det visste jeg ikke, men forundrer meg ikke. Det er noe med små menn og trangen til å være ekstra macho....

'' Og selvsagt altfor ung for meg, gamle råskinnet.''

*he he* Han drar seg vel mot de 50 RR også, så kan ikke være så veldig mye yngre enn deg, da:-)

''Nå heier jeg på Stine Therese. Hun som sang den derre pokerfjeslåta på fredag. Veldig bra, og tøff låt.''

Jeg så på sist fredag, men klarer ikke å huske de forskjellige deltakerne fra hverandre.

Jeg snakker om PP, ikke Rune. Sistnevnte forbigår vi i stillhet.

Skrevet

(her ble det bare tull med sitatene, men du skjønner vel likevel, håper jeg *S*)

Har du drekki?

Skrevet

Jeg snakker om PP, ikke Rune. Sistnevnte forbigår vi i stillhet.

Åh;-)

Skrevet

Har du drekki?

Bare kaffe:-) Med nykvernet kaffe i perkulator:-)

Skrevet

Off.. jeg synes JF er slitsom å se på. Masende, PP har mye mer sjarm i mine øyne. :-)

''Off.. jeg synes JF er slitsom å se på.''

Og så gaper han så fælt når han snakker.

Gjest Niccola
Skrevet

''Off.. jeg synes JF er slitsom å se på.''

Og så gaper han så fælt når han snakker.

Og vill i blikket. Fårete glis. Og fårete hår.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...